spelen voor of na voeding

Ik heb haar een paar weken terug even ingebakerd gehad, echter had ze daar toen schoon genoeg van. Misschien dat ze er nu weer aan toe is, ik ben inderdaad aan het uitzoeken waardoor dit komt :)

Onze dame wordt met name overdag ook een half uur voor de voeding wakker. Dan spelen we met haar, daarna verschonen en dan aan de borst. Of eerst aan de borst, dan verschonen en dan spelen. Soms valt ze aan de borst in slaap en leggen we haar in haar bedje. Soms blijft ze wakker en dan wil ze alles bekijken op de arm of in de box met haar speeltjes. Het hangt voor ons dus van haar af wat ze wil.

deze dame is soms ook errug eigenwijs met dutjes

meestal wordt ze 8 uur wakker en dan ff knuffelen en de fles, daarna in de box zodat mama en mara kunnen ontbijten, als ze jengelig is dan in het schommelstoeltje erbij

ook bij het avondeten gaat ze altijd jengelen tot ze in het schommelstoeltje erbij zit, die tik had haar zus ook, erbij willen zijn.

maar goed de ochtend, lekker uurtje alleen spelen, mara ook want mama gaat ff opruimen. daarna is het rond tienen en slaaptijd voor haar, voor mara buitenspeeltijd dus als ze zelf makkelijk slaapt in de reiswieg dan in de tuin en anders ff wandelen en valt ze in slaap.
tegen 12 uur de volgende fles en dan gaat mara naar bed en spelen wij
tegen half 2 valt ze in slaap en dan de reiswieg in en om 2 uur is mara wakker en krijgt zij individuele aandacht. 4 uur een fles
half 6 aan tafel en jonna dus vaak erbij, daarna vaak even slapen

nu ik dit opschrijf merk ik dat wij spelen na de fles en dan slapen tot de volgende fles

groetjes sabine

Terug
Bovenaan