Speletje tussen door...................

A

Anoniem

Guest
Hallo

het is niet zo veel te doen dus ik dacht even een speletje doen.
Het is zelfde als " ik ga op vakantie en neem mee........"

Ik ga bevallen in ziekehuis en in mijn kofertje neem ik mee.........

KLEREN OM IN TE BEVALLEN ( 2 groote t-shirt, een met korte mouw en een                                                                                                       met  lange mouw)

En wat neem jij me?

Leuk idee dit hoor! We moeten toch wat doen!
Maar aan de hand van jouw 'ik neem mee tip', wat trek je eigenlijk aan tijdens je bevalling!!! Daar heb ik echt nog nooit overna gedacht haha! Ik dacht altijd gewoon een pyama, omdat ik toch voor ogen heb dat de bevalling 's nachts gaat beginnen, haha.

Ik wil thuis bevallen en heb dus nog geen tas klaarstaan om mee te nemen naar het ziekenhuis. Zal binnenkort wel wat klaarzetten. Moeten in ieder geval ook al mijn toiletspullen inzitten! Dus ik neem een gevulde toilettas mee!

Leuk!!

Heb m'n "vlucht"tas al klaar staan maar wat ik zeker niet vergeet zijn warme sokken voor tijdens de bevalling.

Mams79

Leuk idee!

Ik neem mee: (alhoewel ik hoop dat ik niet naar het zh. hoef!)

een fototoestel met een rolletje en goede batterijen

Francien

je lachen meiden dit

ik ga bevallen en ik neem mee haha me vriendinnen en me man en vast eeen tas vol met kleren voor hem en schoon goed voormezelf idd warme sokken en foto en camera
neem ook me mobiel mee als ik ben bevallen kan ik me kids bellen die wil ikmeteen zien daarna hahah
nou kijk wel bij jullie af of ik wat ben vergeten ofzo
veel liefs cora

ik neem mee...

pepermuntje... voor het geval dat het midden in de nacht is, en ik vast vergeet mijntanden te poetsen voor ik naar het zh ga! (en ook mijn hubbie)

hahahahaa

liefs ingrid

Ik neem mee: zoveeeeeel!

Dikke warme sokken, mn mobiel, spulletjes voor de beeb,leesvoer,
dextro energy, schijnt ideaal te zijn tijdens de bevalling, zowel voor hem als haar,haha
Etc etc, mijn tas is in ieder geval helemaal vol gepakt!!

Liefsss

Hoi!

Ik wil graag thuis bevallen, maar mocht dat niet lukken dan neem ik (naast alles wat al genoemd is) natuurlijk ook kleertjes voor de baby en de Maxi Cosi mee!!

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Terug
Bovenaan