Speletje tussen door...................

Ik neem in ieder geval neusspray mee! Ben nu snotje verkouden en dat was ik bij de geboorte van onze dochter ook. Zo vervelend als je moet puffen! Ik hoop dat ik gewoon thuis kan blijven, maar anders gaat het zeker mee!!!

groetjes Marjanne

Ik ga bevallen en ik neem mee.......

Hier even alles op een rij:

*KLEREN OM IN TE BEVALLEN ( 2 groote t-shirt, een met korte mouw en een                                                                                                       met  lange mouw)
*Een gevulde toilettas

*Zeker niet vergeet zijn warme sokken voor tijdens de bevalling.

*Een fototoestel met een rolletje en goede batterijen

*Ik neem mee me vriendinnen en me man en vast een tas vol met kleren voor hem en schoon goed voormezelf ,neem ook me mobiel mee

*Ik neem mee... pepermuntje

* spulletjes voor de beeb, leesvoer, dextro energy, schijnt ideaal te zijn tijdens de bevalling

*Ik neem   de Maxi Cosi mee

*Ik neem in ieder geval neusspray mee!

*Ik neem LABELLO mee voor drooge lippen tijdens puffen

En wat neem jij nog meer me?

Grappig, wat een idee!

Ik neem buiten het T-shirt waarin ik ook de eerste keer ben bevallen (heeft een sentimentele waarde), ook een voedings BH mee. En een pot gel ( heb flinke bos krullen, zie me al het ziekenhuis verlaten als bob marly).

ps bedankt voor de pepermuntjes tip, ook handig voor de mensen die om en boven je hangen, stel je voor dat die iets met knoflook hebben gegeten, of gerookt of sterke koffie hebben gedronken. Bah moet er niet aan denken, koekje eh pepermuntje erbij??

groeten Susan.

Phoe.... voor als we weg moeten............

Een tas met daarin;
- 2 babykleren setjes
- Een speciaal gekochte nieuwe pyama voor na die tijd
- 2 voedings bh's
- een fototoestel
- kraammap
- heleboel onderbroeken
- toiletjesspulletjes zoals deo, tandpasta etc.
- luiers
- een jasje
- een dekentje
- de maxi cosi

Oh ja en mijn sloffen!

Nog een keer deze topic naar boven halen, iemand vroeg wat doe je allemal in de vluchtkofer. Dus mischin handich nog een keer hier lezen.

Ik heb een boekje doorgelezen van onze ziekenhuis in Nieuwegein en jij mag ook een CD meenemen met je lieveling muziek, waar je goed bij kan ontspanen.

Ik moet ook nog een ponsplatje en somige mischien een verzekering pasje meenemen.

Iemand nog een goede tip?

Terug
Bovenaan