spelletje...

Op zich loopt het spel van een woord raden nog steeds en zijn er al meer als 300 reacties...maar zag ergens anders een leuk spelletje en wil die hierin brengen.

Ik begin met een vraag. Wie wil kan er antwoord opgeven en een volgende vraag bedenken voor iemand enz enz.
Je mag trouwens meerdere keren mee doen.

Vraag: Hou je een fotoplakboek bij van je kindje en hoe doe je dat? (digitaal fotoboek, foto's afdrukken en inplakken of op CD-ROM.....)

Groetjes, Marianne mv Rebecca (2 jaar en 1 maand)

Ja die houdt ik bij, gewoon op de ouderwetse manier, dus afdrukken en inplakken. (al loop ik momenteel wel bijna een jaar achter )

Vraag: heeft jou kind al last van de peuterpuberteit?

O ja, verschrikkelijk.

Bijten, slaan, haren trekken, niet eten, niet slapen, gillen, moet ik nog langer doorgaan?
Zitten ongeveer met de handen in ons haar.... Hoe moeten we met hem omgaan.... Iemand tips??? Zal ere even een topic over openen.....

Groetjes
Go

Vraag: wat zijn momenteel de favo tv programma's van je kindje???

DORA en BOOTS!!

Dan klinkt er hier een luid gejuich als ze ervoor komen.

Vraag:
je hebt een "mommy's day out" dus zonder kids eruit, uurtje/middag, WAT ga je doen?????

Ben benieuwd..

groet Renske mv Isa en Meike

Oooooh,lekker de winkelstraten onveilig maken met een vriendin,daarna ergens een hapje eten en tot slot de kroeg in,gezellig!

Vraag; Als er iets is wat je mocht veranderen in je leven,wat zou dat dan zijn?

Groetjes Tanja

Ik had een andere baan gehad. Ik ben direkt na school blijven plakken bij het baantje wat ik had en heb hier wat bijgeleerd.
Ik had achteraf beter meteen naar het conservatorium kunnen gaan, dan had ik nu van mijn hobby m'n werk kunnen maken. Maar ja, dat is acheraf .....

Liefs Nelleke

Volgende vraag:
Je hoort mannen niet te willen veranderen, maar stel dat het wel zou kunnen, welk minpuntje aan je man zou je dan toch willen aanpassen?

Terug
Bovenaan