spelletje...

quote: paulinebert reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2008 11:04:48'));

Ohhhh ja ik WIL!!!!

Dat hij zn voetbaltas meteen uitpakt als hij thuis komt en niet pas de week erna

En vraagt ie jou na die week dan waar hij een schoon broekje en shirt kan vinden omdat ie over 5 minuten weg moet naar training? haha

hm je brengt me op een idee. Hij komt om in de voetbalkleding, maar die kan ik natuurlijk verstoppen gna gna gna

Maar lekker off topic

Wat te doen met een miljoen?

Dan zouden we een groter huis kopen in dezelfde plaats en wijk waar we nu een maissonette woning huren.
We missen een tuin en een extra (logeer)kamer, maar voorlopig zullen we nog moeten zitten. Kopen zit er met ons inkomen voorlopig niet in...en huren van een eensgezinswoning dan moeten we nog 16 jaar wachten volgens de woonstichting. (is onze voorlopig berekende wachttijd) voor we in aanmerking komen.
Dus onze dochter van 2 heeft pas op haar 18e een huis met tuin als het zo is, zoals ze berekenen.  
Dus met een miljoen zou ik het wel weten en ik neem meteen een schoonmaakster in dienst, want ik heb een hekel aan schoonmaken.

Vraag: wat doe jij met al die leuke adviezen die je ongevraagd krijgt?

Die schrijf ik op een wc-papiertje en daar veeg ik m'n billen mee af. (tenzij het een goed advies is waar ik voor de verandering wel eens iets mee kan)

Voor een mamma met meerdere kindjes:
Gister was er de uitslag van een onderzoek naar moeders van meerdere kinderen dat ze stiekem toch voorkeur hadden voor één van de kinderen (hoewel ze natuurlijk van allemaal erg veel houden). Is dat echt zo, of heb je echt geen voorkeur ...

Nou, daar moet ik toch echt even op reageren!!

Ik heb echt absoluut geen voorkeur voor 1 van de meiden. Ik vind het juist zo superleuk dat ze alledrie echt hun eigen dingetjes hebben. Kan er echt van genieten hoe uniek ze alledrie zijn. Zusjes, dat kun je zo zien, maar toch weer net een ander karaktertrekje of een eigen manier van met dingen omgaan. Sta dr elke keer weer   versteld van  dat uit dezelfde ouders toch 3 verschillende kids ontstaan
Toen ik zwanger was van Céline heb ik wel even de angst gehad of ik van de 2e wel net zoveel zou houden als van de 1e. Maar dat is natuurlijk onzin, zodra het is geboren is het echt helemaal jouw kind en hou je er onvoorwaardelijk van.

Ik vind het ook leuk om af en toe met alledrie apart iets te gaan doen, Nadia houdt erg van knutselen, Céline wil altijd mee boodschappen doen en Marin vind alles best, zolang ze maar bij mama is. Wel belangrijk vind ik om ze alledrie evenveel aandacht te geven, da's wel eens moeilijk, omdat Nadia natuurlijk al veel zelfstandiger is als Marin.

Elke leeftijd heeft zo z'n charme, en alledrie kan ik ze wel eens achter het behang plakken whahahahaha. Maar voorkeur dat herken ik toch echt niet.

Vraag: Zijn jij en je partner het eens over hoeveel kinderen je eventueel zou willen krijgen (als het allemaal mag lukken natuurlijk)

Ps: sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden.

Gisteren lag ik in bed en dacht ik ben iets heel belangrijks nog vergeten te vertellen n.a.v. de vraag wat ik met een miljoen zou doen...
Ik zou een deel aan vrienden schenken die in buitenland werken en van giften leven.
Ik zou een deel aan organisaties schenken die ontwikkelingswerk doen.
En ik zou onze sponsorkindjes in Afrika en India willen bezoeken.
Zelf ben ik een aantal keren in buitenland geweest voor stage en heb veel kinderwerk daar gedaan. Die kinderen hebben  echt mijn hart diep geraakt....

nee,wij zijn  het niet eens over het aantal kindertjes wat hier in huize Wagenaar zou moeten rondlopen.
Ik wil graag een derde,misschien zelfs wel een vierde.
Mijn man vindt twee prima en daar blijft het dus ook bij.
Wel gek als je bedenkt dat we voor,tijdens en lang na de zwangerschap van de oudste altijd maar één kindje wilden,toen waren we 't dus wel eens...

Even over de vraag of je voorkeur kan hebben voor één van je kids,moet ik toch even op reageren...
NEE!!!Absoluut niet,al heb ik die angst wel gehad tijdens de zwangerschap van de tweede maar zodra hij er was,hield ik (bijna) meteen evenveel van hem als van zijn broer!
Geen voorkeur voor één van de kids dus.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat wel zou hebben eerlijk gezegd!

Vraag;   Hoe schoon is jouw huis???

Groetjes Tanja

Nu heel schoon, buiten alle duplo over de vloer
M'n moeder heeft van de week op Yoëll hier gepast (zijn mannen in de tuin aan het werk) en die kan het niet laten om te stofzuigen, dweilen, stoffen, poetsen en weet ik wat als Yoëll toch slaapt.
Ja inderdaad klink ik nu als een verwend nest haha, maar wel heerlijk als je uit je werk in een schoonhuis komt. M'n moeder is een topmens!
Anders is het gewoon netjes bijgehouden, maar ik heb geen vaste poetsdag ofzo

Vraag:

haar verven bij de man wel of niet?

Terug
Bovenaan