Nou, daar moet ik toch echt even op reageren!!
Ik heb echt absoluut geen voorkeur voor 1 van de meiden. Ik vind het juist zo superleuk dat ze alledrie echt hun eigen dingetjes hebben. Kan er echt van genieten hoe uniek ze alledrie zijn. Zusjes, dat kun je zo zien, maar toch weer net een ander karaktertrekje of een eigen manier van met dingen omgaan. Sta dr elke keer weer versteld van dat uit dezelfde ouders toch 3 verschillende kids ontstaan
Toen ik zwanger was van Céline heb ik wel even de angst gehad of ik van de 2e wel net zoveel zou houden als van de 1e. Maar dat is natuurlijk onzin, zodra het is geboren is het echt helemaal jouw kind en hou je er onvoorwaardelijk van.
Ik vind het ook leuk om af en toe met alledrie apart iets te gaan doen, Nadia houdt erg van knutselen, Céline wil altijd mee boodschappen doen en Marin vind alles best, zolang ze maar bij mama is. Wel belangrijk vind ik om ze alledrie evenveel aandacht te geven, da's wel eens moeilijk, omdat Nadia natuurlijk al veel zelfstandiger is als Marin.
Elke leeftijd heeft zo z'n charme, en alledrie kan ik ze wel eens achter het behang plakken whahahahaha. Maar voorkeur dat herken ik toch echt niet.
Vraag: Zijn jij en je partner het eens over hoeveel kinderen je eventueel zou willen krijgen (als het allemaal mag lukken natuurlijk)
Ps: sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden.