spijt van een lekker broodje rosbief

Ik vind het ook heel moeilijk om het rode vlees te laten. Ik ga zelfs niet meer uit eten, hoogstens bij de pizzaria of chinees om maar niet in de verleiding te komen.

Het heeft vast een andere oorzaak, ik zou het wel even noemen als je bij de vlos bent en verder zou ik er niet meer aankomen als ik jou was. Hoe lastig ook
 
Hoi!

Als ik je verhaal zo lees denk ik ook eerder dat het een buikgriepje is (alhoewel dan meestal meer mensen ziek worden) of idd verkeerd gevallen..dat laatste gebeurt nu eenmaal wat vaker als je zwanger bent.. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk en volgens mij is dat behalve vervelend voor jezelf niet echt schadelijk voor je baby. Maar gewoon niet meer doen voor de zekerheid.. Sterkte en hoop dat je je al wat beter voelt..!
Liefs, mvtwee
 
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Overgeven tijdens zwangerschap - praat me er niet van. Als je zwanger bent geef je nu eenmaal makkelijker over dan normaal. Ik heb er veel last van gehad tot 17 weken en daarna ook nog als ik erg moe was of soms met tandenpoetsen.
Je kan het zien dat je lijf gewoon gevoeliger is - makkelijker uit evenwicht gebracht door wat je eet.
Hoeveel verhalen zijn er niet over zwangere vrouwen die plotseling bepaalde dingen gaan eten of juist niet meer willen eten...
Contact opnemen met verloskundige is altijd verstandig als je je zorgen maakt. Ze kan de situatie beter inschatten dan wij hier op het forum.
 
Terug
Bovenaan