Spijt van overstap kdv

Ja, ongeacht de stroming ben je gewoon super afhankelijk van de leidsters en de sfeer onderling. Echt vervelend voor je dat je keus, die je vast weloverwogen gemaakt hebt, nu toch niet goed voelt. Balen ook met de corona maatregelen dat je veel minder grip hebt op de groepen en leidsters. Ik ging eerder vaak een kwartier binnen zitten kletsen, vond het gezellige meiden en dan kon ik ook een beetje sfeer proeven en bespreken hoe het met m'n zoontje ging, zonder gelijk voor je gevoel even snel snel wat 'orders uit te delen'. Succes in elk geval!

We hebben wel gezocht naar een kdv met kleine groepen. Helaas zijn die hier niet. De kleinste groepen bestaan al gauw uit 12 kindjes. Bij gastouders zijn de groepen natuurlijk veel kleiner zoals jullie al zeiden,  maar zij hebben geen plekken vrij..
Ja, die korte overdracht is inderdaad ook niet fijn.  Helpt niet echt mee. 

Ik zou denk ik toch een gesprek aangaan met een leidinggevende van de groep. 
En hier ook aangeven dat je er over denkt om wel een overstap te maken naar een andere kdv.
Misschien kun je ook je oude kdv eens bellen hoe het daar nu is met de wisselingen. Misschien heeft het kdv een onrustige periode gekend wat personeel betreft maar is dat nu niet/minder aan de orde.
Deel daar dan ook je zorgen over je nieuwe kdv. Dit kdv kent jouw zoon en jullie gezin namelijk al een beetje beter.

Succes met je keuze. Welke beslissing je ook maakt. Je hebt het immers gedaan uit belang voor je zoon, dit is dus altijd goed. Volg je hart mama!

Terug
Bovenaan