Spinazie lasagna

A

Anoniem

Guest
Haha, na 1,5 jaar aan te hebben moeten horen  hoe geweldig dat spul is ( ) heb ik net in de keuken gestaan om alvast voor morgen (weinig tijd) spinazie lasagna te maken.
Ziet er lekker uit! Jammer dat ik het morgen pas mag opeten..
Ben benieuwd.
Liefs NElleke

Laat je morgen even weten hoe je het vond? Weet ik of ik het ook eens moet proberen, haha.
Groetjes Laura

En heb je je nog kunnen beheersen??

Even een tipje: in het begin deed ik er vor yoëll een half aardappeltje door, dan werd het wat minder kruidig zeg maar

EETSE HE!! en je zult zien dat jij het komende 1,5 jaar het gaat zeggen

Ja, dat aardappeltje krijg ik er nu niet meer tussen hoor! haha.

nee niet in je lasagne
effe koken morgen en dan op zn bord door de lasgne van hem heen doen

Hier gaat vanavond ook de lasagna met spinazie de oven in! Weet ik tenminste zeker dat ik 2 kinderen heb die normaal eten........ En aangezien ik alleen thuis ben straks en geen zin heb in strijd maak ik me lekker makkelijk eraf met het lievelingskostje van m'n oudste haha

Maar nog eens wat: hoe bereid je dat dan voor de avond van tevoren? Leg je de bevroren spinazie er dan tussen, of warm je alles al op? Ik ben altijd huiverig met het opwarmen van spinazie ivm vrijkomend nitraat. En worden de lasagnabladen dan niet heel klef als ze al een nacht in de saus hebben gelegen? Het lijkt me namelijk wel wat om het alleen maar in de oven te hoeven schuiven op dagen dat ik werk. Dus.... ik ben benieuwd hoe jij dat doet!

Susan

Terug
Bovenaan