Spinazie lasagna

Ow, da's een goeie van die spinazie... niet over nagedacht... Kzal het Kian maar niet geven dan.
Anders moet je als je werkt dat spul maken zonder de spinazie...
Maar ik doe het vanmiddag nog 40 minuutjes op 180 in de oven, of ik doe wat in de magnetron. Lekker makkelijk..

Thanks! Dan hou ik het toch maar op dagen dat ik niet werk....... zonder spinazie vinden ze het lang zo lekker niet haha. Eet smakelijk in ieder geval, het is een megasimpel maar megasuccesvol gerecht.

Groetjes
Susan

Van dat nitraat is zeker waar, maar ik moet zeggen dat ik daar zelf niet heel moeilijk over doe. Als het maar een heel enkele keer is, dan is dat maar zo.
Toevallig heb ik vanmiddag net stamppot boerenkool gemaakt voor vanavond. Julian eet gewoon mee hoor!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hu, zit dat dan ook in Boerenkool? Nou lusten ze dat hier niet, maar dat maak ik hier wel vaker een dag van tevoren klaar. Ach ja, ze krijgen er eigenlijk ook niks va, al die zoete snoep dingen zijn vast ongezonder dan een beetje opgewarmde spinazie of boerenkool.

Lekker trouwens, boerenkool.......... ben ik voor morgen ook alweer klaar! Thanks!
Susan

Ja, boerenkool is ook zo'n niet-weer-opwarmen-gerecht.
Maar volgens mij vooral met opbakken in de koekepan, rustig verwarmen in oven of magnetron is geloof ik minder schadelijk.

Ellen

Nou, boerenkool heb ik nog noooooit over nagedacht.. en weet je wat...

I'M STILL ALIVE !!!!

Het zal vast wel goedkomen met al die gevaarlijke menu's ...

Hahaha en zo is het maar net!
Dus eet smakelijk van de spinazielasagne, mét Kian dus!

Terug
Bovenaan