SPIONNEN!!

Hey meiden,

Ik moet even iets kwijt. Ik weet dat dit forum op internet staat en dat eigenlijk heel de wereld kan meelezen. Maar de verhalen die we vertellen zijn toch best privé (tenminste die van mij over mijn toestand wel). Nou vind ik het gewoon heel fijn om hier mijn verhaal te kunnen doen zonder veroordeeld te worden. Al deze dames zitten in hetzelfde schuitje, we zijn namelijk allemaal mamma's geworden van baby's die in maart werden verwacht.

Nu is mij het volgende overkomen. Ik heb mij, zoals sommige al weten, aangemeld op de hyves van dit forum. Blijkbaar heeft iemand uit mijn omgeving dat gezien en diegene was denk ik een beetje nieuwsgierig. Want diegene is klaarblijkelijk hier op het forum gaan kijken of ik ook verhaaltjes schrijf....... en heeft daarna al die verhaaltjes (met echt hele grote persoonlijke problemen) uitgeprint en het zo aan mijn schoonouders gegeven. Alleen was er 1 probleem, ik had mijn schoonouders niet over mijn situatie verteld, gewoon omdat ik dat niet wilde en absoluut zelfs geen behoefte aan had. Maar doordat iemand het blijkbaar nodig vond om mijn privé dingen (ookal staat het op het internet, voor mij is het toch nog privé!!!) gewoon maar uit te printen en lekker aan de grote klok te hangen, zit ik straks met het probleem dat ik er met hun over moet gaan praten. Want ze zijn heel erg geschrokken.......... Ik heb er niet voor niet voor gekozen om hun niet in te lichten!!

Ik gebruik dit forum als mijn uitlaatklep op moeilijkere momenten. Gewoon je verhaal vertellen aan totale vreemden, die je begrijpen en absoluut niet veroordelen. Vrouwen die mij ondanks dat ze me niet kennen toch wel heel erg steunen en altijd een hart onder de riem steken!!

Ik baal verschrikkelijk en ben er zelfs heel verdrietig over dat ik totale vreemden wel kan vertrouwen, maar de mensen uit mijn eigen omgeving absoluut niet!!! Dus namens mij waarschijnlijk voorlopig geen updates meer over mijn toestand, ookal had ik een aantal van jullie beloofd wat te laten horen. Maar zolang er mensen uit mijn omgeving gaan spioneren en mij in de gaten willen houden, ga ik niks meer vertellen. Heel jammer, want ik had echt heel veel steun aan jullie hele lieve berichten.

Groetjes Daniëlle

Hey Danielle!

Wat vervelend zeg! En wat ongelooflijk onbeschoft van diegene die zich met jouw privezaken bemoeit en dat dan ook nog eens aan een ander gaat melden!
Gewoon schandalig!!!!
Ik hoop dat diegene dit verhaal van jou ook leest en zich zoooooooo vreselijk rot voelt!!!! Bah! Ik heb er geen woorden voor!
Kan 'diegene' ook op onze hyves? Nee toch? Dan kun je daar nog terecht hoor!! Of via priveberichten via de hyves!
Ow wat hoop ik dat 'diegen' zichzelf ontzettend gaat tegenkomen!! Bahbahbah!
Heel veel sterkte met het ongewilde gesprek met je schoonouders (hoop dat je man wel achter je staat toch en dat je het niet alleen hoeft te doen?) en je vindt ons wel op een andere manier toch?!!

Liefs Kim

Ik baal er ook ontzettend van. Mijn schoonvader vertelde het niet eens aan mij, maar hij riep mijn man naar buiten en liet daar de hele papierwinkel aan hem zien!!! Ik denk dat ik weet wie het geweest is. En ik hoop ook dat degene die het gedaan heeft dit leest, want hij/zij mag weten dat zoiets als dit niet snel vergeven wordt!!!!! Ik ben zo verschrikkelijk boos, maar ook vooral teleurgesteld, omdat je juist de mensen dichtbij moet kunnen vertrouwen. Waarom denk zo iemand dat hij/zij dit zomaar kan doen, totaal gevoelloos en verschrikkelijk onbeschoft!!!!

Ik denk niet dat diegene ook op de hyves kan, maar ik neem liever geen risico's. Voorlopig dan maar even geen gesprekken en als ik het echt nodig vind, dan zal ik zeker gewoon een privéberichtje sturen. Misschien is het een idee voor deze website om mensen die niet aangemeld zijn, ook geen kans meer te geven om mee te lezen.....???

xxx

Daad bij het woord! Ik heb gelijk een bericht naar het forum gestuurd met het verzoek om actie, hihi!
Het is zo fijn dat we hier ons ei kwijt kunnen, onszelf kunnen zijn etc etc etc! Dat zou toch ook veilig en geborgen moeten zijn!

xx

Wat een sneu persoon ben je dan zeg. Ongelooflijk. Werkelijk onvoorstelbaar dat je uberhaupt op zoek gaat op zo'n forum, het dan uit print en ook nog tegen iemand gaat gebruiken. Die heeft harder hulp nodig dan jij zelf. Get a life zeg!

Sjonge jonge wat zijn er toch (###) mensen op de wereld...kan ik zo boos om worden! Wat een verschrikkelijke klikspaan zeg! Heb je niet wat beters te doen!!!

Ik begrijp je volledig hoor danielle..Ik wil je heel veel sterkte wensen met deze situatie! En ik hoop dat als je behoefte hebt wat te vertellen/hart luchten/vragen! Dat je dat ook doet!idd via hyves dan of zo... Succes met alles!

Liefs liesbeth

Nahja zeg, hier snap ik niets van!
Hoe haalt zij/hij het in haar hoofd om zoiets te doen? Wat kan die persoon er nou bij winnen?
Je wordt er toch verdrietig van dat iemand zelfs maar op dat idee komt??

Het is inderdaad wel een nadeel van deze site dat iedereen kan meelezen. We zouden altijd nog over kunnen gaan op die site die ik toen aangemaakt had, dan kunnen we ook in de gaten houden wie zich aanmeldt en dan kan je wel gewoon je verhaal kwijt.

x Martha

Nou dat is toch echt te belachelijk voor woorden!!
Ik hoop ook dat diegene zichzelf eens goed zal tegenkomen. Want dit zijn dingen die je gewoon niet doet. Totaal respectloos!

En liefkleintje heel goed dat je gelijk de beheerders hier op hebt gewezen.

Heel veel succes iig en als er iets is, ja we zijn denk ik allemaal wel via een PB te bereiken, of anders altijd via e-mail.

Terug
Bovenaan