SPIONNEN!!

Wow... wie doet nou zoiets?!? Wat laag en min zeg. Het zegt wel heel veel over iemand als persoon als je zoiets doet! Vooral in jouw situatie...

Danielle, een hele dikke knuffel!

Tjonge jonge jonge wat een TRIEST figuur!!!
Jaaaaa jij ja, want je bent vast zo zielig dat je nog steeds mee zit te lezen. En het verdriet wat Danielle al heeft nog een portie erger te maken!!!
Als ze hier haar hart kan luchten, wie ben jij dan om dat voor haar kapot te maken!!
Ik hoop dat je gelukkig met jezelf bent.
En als je dan zo graag aandacht wilt, zou je ook mans genoeg moeten zijn om hier te reageren!!

@Danielle: Als je weet wie het is moet die persoon daarmee geconfronteerd worden!!! Zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk!! Echt als er wat is mail een van ons (of ons allemaal) prive via onze hyves. Want je moet je gevoel blijven ventileren hoor!!
Liefs! Margreet

Alles wat ik wilde zegegn is al gedaan door de dames voor mij. Ik heb er werkelijk geen woorden voor. Ja, die heb ik wel, maar die wil je niet weten denk ik zo....

Ik stuur jullie zo via hyves een privemail...

Ik zat te denken hè.... Zou je geen aangifte kunnen doen van stalking?

En nog iets Danielle, JIJ hoeft jezelf nergens voor te schamen! Postnatale depressie komt voor bij 1 op de 10 vrouwen! Ik vind het heel dapper van je dat je erover praat, want je zoekt tenminste hulp.

Liefs, Nicole

PS: Wat vind je man er eigenlijk van?

Wat erg!En erg onbeschoft van diegene die het aan je schoon ouders heeft verteld waar bemoeid ie zich mee!!!
Maar ja nu zit jij ermee,jij bent je uitlaatklep kwijt terwijl dat nu zo belangrijk voor je is!
Kan je niet op onze hyves erder gaan of weet diegene ook dat je daar op schrijft?
Ik wens je heel veel sterkte meid!
groetjes Bianca en Bryana

wat een K*t streek zeg wat een mafkees die dit in zn hoofd haalt

je zit al niet lekker in je velletje en dan flikt een "bekende" zoiets??? diep diep triest bah

zo sta/zit gewoon te flippe hier als het een bekende van mijn was had ie een groot probleem en een vriend minder bah zulke mensen snel weren uit je kring!!!!!!!

triest hoor en nu nog ben je natuurlijk geen uitleg schuldig aan je schoonouders houd het oppervlakkig als je niet teveel kwijt wilt aan hun!!!!

en hyves is volgens mij ageschermt volledig voor mensen die niet lid zijn... via mn man zn hyves gekeken maar die kan niks lezen

Terug
Bovenaan