Spiraal en zwanger?

Als het een bbz zou zijn, krijg je wel de zwangerschapsklachten maar zien ze niks op de echo, omdat ze niet verder kijken dan de baarmoeder. Vraag daarom dat ze goed je eileiders checken! 
 
Ik ben vanmiddag naar de gynaecoloog geweest. Geen aparte dingen. Wel een verdikte rechter eierstok, maar niet zorgwekkend of iets. Ik vind het zo raar, want stel het zit in je hoofd, dan ben je na zo'n afspraak van de klachten af. Ik heb nu weer zo'n onwijze last van krampen en licht bloedverlies. Zelfs de gynaecoloog kon niets raars vinden en vond dat de spiraal er super goed in zat en kon geen zwangerschap terug vinden. Ik begrijp er NIKS van. 
 
[quote quote=10533085]Als het een bbz zou zijn, krijg je wel de zwangerschapsklachten maar zien ze niks op de echo, omdat ze niet verder kijken dan de baarmoeder. Vraag daarom dat ze goed je eileiders checken![/quote]

Ze had er goed naar gekeken, maar ik had het niet aangekaart. Ze zei dat ze wel een blaasje zag op mijn rechter eierstok, maar dat als de eierstok niet groter is dan 5cm, dat er geen reden voor zorgen is. Ik begrijp er echt NIKS van. 
 
Heb je zelf nog een test gedaan? Als je het niet vertrouwd kun je ook zo lang je nerveus blijft om de paar dagen testen. Stél het is een bbz, dan loopt evengoed je HCG op en krijg je positieve zwangerschapstesten. 
Buiten dat gewoon alert blijven en tijdig aan de bel testen als je t niet vertrouwd, beter zekere voor onzekere. 
 
Terug
Bovenaan