Spiraal verwijderen ivm kinderwens

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Eindelijk is de knoop doorgehakt... We willen zwanger worden! Jippie! We gaan een spannende tijd tegemoet...

A.s vrijdag (3 juni) wordt mijn spiraal verwijderd. Ik heb de spiraal nu iets meer dan 4 jaar en heb er veel plezier van gehad. Het plaatsen daarentegen was erg pijnlijk!

Kan iemand mij vertellen hoe het verwijderen in zijn werk gaat? En of het pijnlijk is?

Groetjes!

hoi hoi!!
Welkom hier en veel succes met zwanger worden!!

Ik heb geen ervaring met de spiraal..

Groetjes

heey meid
ik heb er ook geen ervaring mee maar wil je wel succes wensen

Hey! Wat lief van jullie. Dank je wel. Vind het super spannend, maar dat vinden we allemaal he!
Wat is jullie verhaal?

Groetjes!

Welkom!
Heb er ook geen ervaring mee, maar ook van deze kant veel succes!

Heey meid,

Allereerst welkom!! Gezellig dat je erbij komt!

Ik heb voor de zwangerschap van mijn dochter (nu 2 jaar en we zijn nu in ronde 6 voor een 2e) ook een spiraal gehad, de mirena. Ik heb deze een jaar gehad en ook bij mij was het inbrengen zeer pijnlijk!! Kon een dag niet lopen, alleen maar liggen.

Verwijderen kon bij de ha en was totaal niet pijnlijk!! De eendebek is geen prettig gevoel, maar het verwijderen voelde ik niks van. 2 dagen daarna heb ik een klein beetje bloed verloren en daarna meteen zwanger!

Ik hoop het jou net zo afgaat als mij toendertijd!
Succes!
Liefs ciomama

Hallo meid,

Kom er gezellig bij! Wat spannend inderdaad! Ik zal me eerst maar even voorstellen!

Ik ben Jessica en ben 26 jaar. Ik ben vorige zomer getrouwd met mijn man Udo waar ik al 8 jaar mee samen woon. Veel op stap geweest en genoten van het samen zijn. Na de trouwerij ben ik in september gestopt met de pil, precies 31 dagen na de laatste "nepongesteldheid" werd ik in oktober voor het eerst zelf ongesteld, dat was ook de laatste keer. Ik was zwanger!! Ik genoot volop en dat duurde 8 weken, toen ging het, vlak voor de kerst, mis. Heel verdrietig allemaal. Heel gedoe gehad, curretage, want het kleintje bleef lekker zitten waar het zat............

Na 6 weken ben ik weer ongesteld geworden en nu zitten we in ronde 5 alweer.......moet vandaag ongesteld worden dus ben benieuwd..........

P.s: NOD is niet ongesteldheid dag!

xxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Terug
Bovenaan