Spiraal verwijdert wanneer weer ongesteld?

<p>Goedemorgen dames, </p><p>Vrijdag 18 januari heb ik mijn spiraal laten verwijderen op de OK. De huisarts kreeg het niet voor elkaar de gynaecoloog gewoon op de afdeling ook niet. Pas op de OK dat ze met een camera na binnen gingen zagen ze hem en kregen hem te pakken.</p><p>Vanaf die zondag de 20ste ben ik een weekje licht ongesteld geweest. Sindsdien niet meer. Nu heb ik natuurlijk geen idee wat mijn cyclus is maar volgens een gemiddelde cyclus van 28 dagen had ik 8 dagen geleden ongesteld moeten worden. (dan heb ik gerekend vanaf die 20 januari zeg maar)</p><p>Ik hoop gewoon snel ongesteld te worden gewoon om te weten dat alles in ieder geval nog werkt. </p><p>Hebben meer dit van jullie meegemaakt. Of iets soort gelijks? </p>

mijn spiraal is 2x gewoon door de huisarts verwijderd. ik ben daarna 1x ongesteld geworden precies 3 weken later en maand erop al zwanger. 
succes!

Werd je toen je je spiraal had nog ongesteld? Toen ik een spiraal had, werd ik nog gewoon (maar minder heftig) ongesteld en had ik een cyclus van ongeveer 27 dagen. Toen hij verwijderd werd eenmalig een cyclus van 33 dagen (geteld vanaf de laatste keer ongesteldheid, niet vanaf het verwijderen van mijn spiraal) en daarna een cyclus van 30 dagen. Nu 6 weken zwanger! 
De lichte ongesteldheid die je had na het verwijderen van je spiraal kan ook komen door de ingreep (ik had ook een paar dagen licht spotting) en mag je niet tellen als een echte ongesteldheid. 
Je kunt trouwens direct zwanger worden na het verwijderen van je spiraal. Dus als je ongesteldheid wegblijft misschien toch een testje doen? 

bij de eerste keer zetten werd ie geet terwijl ik ongesteld was en daarna niet meer ongesteld geweest. 2e keer was na bevalling en toen werd ik een half jaar op en neer ongesteld en daarna niet meer. heb hem toen na een jaar al laten verwijderen. nu zwanger van de 2e :D

Ik werd na 3 weken ongesteld. Nu vrij regelmatige cyclus van ongeveer 27 dagen. Spiraal verwijderd in augustus. 

Spiraal verwijderd in oktober, 3 dagen daarna eisprong en 14 dagen daarna menstruatie. Spiraal verwijderd door de HA, maar moest er wel uitgetrokken worden, zat vast gegroeid. 

Goedemorgen dames, 
Bedankt alvast voor de reacties tot nu toe. 
Ik heb na 2 dagen een week lang lichte bloeding gehad. Is dit ongesteldheid of is dit van het verwijderen als het van het verwijderen is verwacht je dat die bloeding meteen begint en niet pas 2 dagen later. 
Toen ik mijn spiraal had ben ik niet ongesteld geweest. Ik heb ongeveer 8 jaar een spiraal gehad. Na de eerste 5 jaar is die verwijderd en is er meteen een nieuwe terug geplaatst. Dus eigenlijk al 8 jaar niet meer ongesteld geweest. Soms een hele kleine bloeding maar dat zag ik dan zeg maar alleen op mijn wc papiertje zeg maar meer dan dat was het niet. 
Herkent iemand dit? 

Terug
Bovenaan