Spiraal verwijdert wanneer weer ongesteld?

Hallo dames, 
16 mei mijn koperspiraal laten verwijderen. Hiervoor was mijn laatste menstruatie op 7 april. Tot op heden ben ik nog steeds niet ongesteld.. Wel tussendoor enkele keren buikpijn dat ik ook had als ik wel ongesteld werd. Meerdere malen zwangerschapstest gedaan maar alle negatief. 
Wie heeft ook ervaring na het verwijderen van spiraal dat menstruatie op zich laat wachten..  
Groetjes, 
Eline 

Hey ik had eind november mijn spiraal laten verwijderen. Die dag een klein beetje bloedverlies gehad. Week erna had ik een weekje licht bloedverlies. Ik had het maar als mijn menstruatie gerekend. Ongveer 5 weken erna was ik echt ongesteld en de maand erna zwanger. Eerste ronde was mijn cyclus dus wel langer. 2e gewoon 30 dagen wat bij mij normaal is. 

Januari spiraal verwijderd. In maart 5 dagen ongesteld. Sinds dien niet meer. Zit nu op dag 100 van mijn cyclus.
Op dag 93 naar de huisarts gegaan. Nu pilletjes gekregen om menstruatie op te wekken. Vanmiddag laatste pilletje in nemen en dan zou ik over 2 a 3 dagen ongesteld moeten worden. Ben benieuwd. 
Word ik binnen een week niet ongesteld dan moet ik weer terug komen. 

Daniellebritt lijkt me inderdaad wel lange periode van niet ongesteld zijn na een spiraaltje. Als de HA je niet verder kunt helpen, of je wilt extra hulp, zou je altijd eens bij een homeopaat aan kunnen kloppen. Misschien heb jij een extra zetje nodig om te 'detoxen' van de spiraal. Soms kunnen zij met een acuut middel vrij snel het eea weer in balans brengen. 

Terug
Bovenaan