Spiraaltje verwijderd, kinderwens.

Het ligt er natuurlijk ook aan welke spiraal je had. Ik had een koper spiraal. Ik heb hem 6 maart laten verwijderen en zat te wachten tot ik ongesteld zou worden. 3 april had ik een positieve test in mijn handen. Ik ben dus helemaal niet ingesteld geworden en ik was meteen al zwanger. 

Hoi, 
Ik in januari op een vrijdag spiraal laten verwijderen. Vanaf die zondag een kleine week lichtelijk gebloed wat alleen te zien was op wc papier. Ik ben die zondag gaan tellen als dag 1 van mijn cyclus. Op dag 59 toen echt ongesteld worden. (jeetje wat had ik dat niet gemist zegt pff was ff vergeten hoe vervelend dat is werd met spiraal niet meer ongesteld) zit nu op dag 61 na 1ste x echt ongesteld geweest maar nu nog steeds niks. Ik baal zo ontzettend. Dat ik nog niet zwanger ben oke daar kan ik mee leven maar sta nu stil voor mijn gevoel.hopelijk snel ongesteld dan kunnen we verder

[quote quote=10203151]Hoi KristelVH, wat vervelend dat het op die manier is geëindigd! Helaas kan dat ook gebeuren inderdaad. Hoe gaat het nu met je? Ben je daarna nog zwanger geraakt? Liefs![/quote]
Ik ben nu aan het wachten op mijn nod. Die is de 30e dus hopen dat het weer raak is!? 
Vond het jammer maar ben er niet echt verdrietig om geweest. Had zoiets van, jammer volgende keer beter!

[quote quote=10203170]Zojuist ongi geworden, 3 dagen na het verwijderen van de spiraal dus! Nu afwachten. [/quote]

Fijn dat het weer zo snel op gang gekomen is!

Hooi,
ik heb 13 februarie mijn spiraal laten verwijderen, en dacht redelijk te weten wanneer mijn eisprong is en die zou al geweest moeten zijn toen, ik zat dan ook te wachten op mijn menstruatie, die maar niet kwam, werd er al gefrustreerd door omdat met een koperspiraal er niks aan mijn cyclus had moeten veranderen, toch maar een test gedaan in maart, en zwanger! Ben nu 13 weken, het kan dus heel snel gaan :)

Terug
Bovenaan