Spiraaltje verwijderen, menstruatie afwachten?

<p style="text-align: left;">Ik merk nu sinds mijn spiraaltje verwijderd is dat ik me "vreemd" voel. Kan het niet goed beschrijven, kan ook weinig hebben en slaap slecht. Verder ben ik ook nog niet ongesteld geworden en niet gevloeid.</p>
<p style="text-align: left;">Heb jij hier ook last van?</p>

Nee ik voel me eigenlijk niet anders. Ik was ook een dag erna direct ongesteld. 2e dag dacht ik dat het weer bijna over was maar dag 3 was het echt extreem. Nu wordt het weer minder... miss moet je lichaam even "wennen" ?

Ja is misschien ook niet vreemd, na 10 jaar hormonen in je lichaam te hebben gehad...

Hoi Linda,

Hoe gaat het?

Ben je inmiddels al ongesteld geworden?

Groetjes

Hoi hoi,

Goed goed, en bij jou? Ik heb nu 3x inimini beetje gevloeid, niet eens benoemswaardig eigenlijk.. Kwam er op de wc achter en met een veeg was het weg. Klinkt lekker.. Sorry haha.

Opzich wel vervelend want weet nu niet hoe het ervoor staat, heb mezelf voorgenomen als ik voor de 22e december nog niet ongesteld ben geworden een test te doen. Zou namelijk gezien de laatste keren as. Week ongesteld moeten worden.

En hoe gaattie bij jou? Nog last van bloedingen?

Groetjes

Hoi,

Sorry voor mijn late reactie. Ik dacht dat ik wel een melding zou ontvangen als iemand had gereageerd. Maar niet dus.. vervelend  is dat he die onduidelijkheid.  Hier is het  bloeden eindelijk gestopt.. volgens de berekening zou ik rond 8 december weer opnieuw ongesteld moeten worden.. dus ben benieuwd ;)

Nee krijgt idd geen melding... Helaas.

Oh spannend! Nog paar dagen, hopelijk blijft ie uit! Ik ben zoals ik ook verwachtte de 22e ongesteld geworden, denk ik? T was nu tampon waardig haha, maar duurde maar een dag.. nog meer onduidelijkheid

Terug
Bovenaan