A ANONYMOUS_USERNAME jun 10, 2011 #10 Even een update: Ik kan dinsdag gelukkig al terecht bij de gynaecoloog. Heb hier echt zo geen zin in. Genoeg geklooi gehad effe daar beneden....
Even een update: Ik kan dinsdag gelukkig al terecht bij de gynaecoloog. Heb hier echt zo geen zin in. Genoeg geklooi gehad effe daar beneden....
A ANONYMOUS_USERNAME jun 10, 2011 #11 sjee ga je ook voor een spiraaltje, nou ja je kan beter een keer te vaak zijn gecontroleerd dan te laat moet je dank maar denken. Succes dinsdag. Groetjes Anne
sjee ga je ook voor een spiraaltje, nou ja je kan beter een keer te vaak zijn gecontroleerd dan te laat moet je dank maar denken. Succes dinsdag. Groetjes Anne
A ANONYMOUS_USERNAME jun 10, 2011 #12 hej bah.. sterkte meid... vriendin van me heeft pap4 en is nu zwanger van haar eerste. nadat ze bevallen is zal ze eraan geholpen worden... rustig aan.... Liefs
hej bah.. sterkte meid... vriendin van me heeft pap4 en is nu zwanger van haar eerste. nadat ze bevallen is zal ze eraan geholpen worden... rustig aan.... Liefs
A ANONYMOUS_USERNAME jun 10, 2011 #13 Ohhh wat rot!! Juist terwijl je voor iets anders kwam..... ik hoop dat de uitslag goed is. Laat je ons weten hoe het gegaan is?? Wel fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan zeg!Veel sterkte!! Liefz Esz
Ohhh wat rot!! Juist terwijl je voor iets anders kwam..... ik hoop dat de uitslag goed is. Laat je ons weten hoe het gegaan is?? Wel fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan zeg!Veel sterkte!! Liefz Esz