Spiraaltje

Wat ik zo moeilijk vind is dat er zoveel symptomen zijn die zowel bij zwangerschap horen en bij menstruatie. Ik ben nog nooit zwanger geweest en ik ben blij dat ik hier wel steun vind tussen anderen vrouwen die zo een dingen weten. Dan moet je niet telkens naar de huisarts gaan. Omdat ik het nog stil hou dat we bezig zijn voor een kindje om vragen te vermijden. Vandaar ook dat ik mijn steun hier een beetje zoek. En mijn 100 vragen natuurlijk. Ik lees vaak hier dat vrouwen zeggen mijn cyclus is altijd 28 dagen enz. Vandaar dat ik dacht oei. Ik ga van 31 naar 27 dan ben ik onregelmatig dan? Vandaar dat ik nu ook door jullie gerust ben gesteld en dat ik gewoon moet verder doen zonder al te veel te stressen. 
Dankjewel dames voor het goede advies! Ik hoop voor jullie ook een positieve zwangerschap of positieve zwangerschapstest.
 
@Loreke
 
Ik heb 13-04 mijn spiraal laten verwijderen. Had na een week mijn eisprong en werd na 13 dagen ongesteld. Dit was vorige maand precies zo. Heb een cyclus van 27 dagen (tot nu toe). Ik zit nu in mijn vruchtbare week. 


Ik had de eerste maand 'geen klachten' wel mentaal helemaal van slag (ontwennen denk ik van de hormonen) 2e maand ging dit veel beter mentaal. Ook fysiek viel het redelijk mee. Wel veel moe. 


Had vorige maand wel pijnlijke borsten (maar had ik met mirena ook vaak)
Ik heb alleen wel erg weinig bloedverlies en maar 5 dagen gevloeid. Heb mijn huisarts gevraagd en die gaf aan dat dit geen probleem zou zijn. Vaak na een half jaar is het weer zoals 'voorheen' werd mij verteld. 


Ik ben zelf werkzaam bij de huisarts en lees erg wisselende verhalen. Sommigen zijn met een paar maand - half jaar zwanger (dat is wat ik wel vaker hoor) en bij sommigen duurt dit een +/- een jaar. 
Het gaat over het algemeen wel sneller dan na stoppen met de pil bijv. Dit omdat met een mirena je cyclus gewoon doorgaat. 


Herken jij dit btw over dat weinig vloeien? Heb jij dat ook gehad?? 
 
Terug
Bovenaan