A
Anoniem
Guest
Hoi Allemaal,
Gisteren is onze oudste zoon Julian voor de derde keer wezen proefdraaien op de kleuterschool en nu heb ik een probleem die over 2 1/2 week echt begint, haha.
Volgens mij gaat dit een lang verhaal worden, sorry!
Onze jongste zoon Remco (dan 5 maanden) geeft ik straks om half 8 s`morgens de fles als Julian binnenkort elke dag naar school gaat.
Om 8 uur moeten we op de fiets weg anders komen we te laat.
Tussen de middag eten we altijd warm, want we hebben een melkveehouderij en we weten nooit hoe laat mijn man s`avonds weer in huis is.
Meestal rond half 8 en dat is voor Julian veel te laat om te eten als hij straks naar school moet.
Remco krijgt al een tijd om de 4 uur te eten en komt dus om de volgende voeding rond half 12.
Om half 12 komt de school uit en krijgt Remco dus om kwart voor 12 de fles.
Maar om kwart voor 12 moet ik dan ook echt beginnen met eten koken anders redden we het niet om om kwart over 1 weer op school te zijn.
(tussen de middag breng en haal ik Julian met de auto)
Eten koken en Remco tegelijk de fles geven heb ik geprobeerd en dat is echt geen succes.
Hij schreeuwt alles bij elkaar als je steeds de speen uit zijn mond trekt om water bij het vlees te gaan doen of wat dan ook.
Remco eerder de fles geven is ook geen optie, want hij slaapt van half 10 tot 20 over 11.
Dan maak ik hem wakker, om Julian uit school te halen. (dat is 3 km.)
En ik laat hem als het kan liever niet alleen thuis.
Om half 2 gaat hij dan weer slapen tot 3 uur.
Als wij eerst gaan eten zou dat betekenen dat Remco de fles pas weer om half 2 kan krijgen, want ik moet Julian weer naar school brengen.
Dat kan natuurlijk ook niet, dan zit er 6 uur tussen de voedingen.
Wie heeft er tips hoe ik dat het beste kan gaan doen?
Alvast bedankt.
Groetjes Margaretha,
Gisteren is onze oudste zoon Julian voor de derde keer wezen proefdraaien op de kleuterschool en nu heb ik een probleem die over 2 1/2 week echt begint, haha.
Volgens mij gaat dit een lang verhaal worden, sorry!
Onze jongste zoon Remco (dan 5 maanden) geeft ik straks om half 8 s`morgens de fles als Julian binnenkort elke dag naar school gaat.
Om 8 uur moeten we op de fiets weg anders komen we te laat.
Tussen de middag eten we altijd warm, want we hebben een melkveehouderij en we weten nooit hoe laat mijn man s`avonds weer in huis is.
Meestal rond half 8 en dat is voor Julian veel te laat om te eten als hij straks naar school moet.
Remco krijgt al een tijd om de 4 uur te eten en komt dus om de volgende voeding rond half 12.
Om half 12 komt de school uit en krijgt Remco dus om kwart voor 12 de fles.
Maar om kwart voor 12 moet ik dan ook echt beginnen met eten koken anders redden we het niet om om kwart over 1 weer op school te zijn.
(tussen de middag breng en haal ik Julian met de auto)
Eten koken en Remco tegelijk de fles geven heb ik geprobeerd en dat is echt geen succes.
Hij schreeuwt alles bij elkaar als je steeds de speen uit zijn mond trekt om water bij het vlees te gaan doen of wat dan ook.
Remco eerder de fles geven is ook geen optie, want hij slaapt van half 10 tot 20 over 11.
Dan maak ik hem wakker, om Julian uit school te halen. (dat is 3 km.)
En ik laat hem als het kan liever niet alleen thuis.
Om half 2 gaat hij dan weer slapen tot 3 uur.
Als wij eerst gaan eten zou dat betekenen dat Remco de fles pas weer om half 2 kan krijgen, want ik moet Julian weer naar school brengen.
Dat kan natuurlijk ook niet, dan zit er 6 uur tussen de voedingen.
Wie heeft er tips hoe ik dat het beste kan gaan doen?
Alvast bedankt.
Groetjes Margaretha,