Spitsuur door zien te komen

Tsja.. iets anders kan ik niet bedenken. Het is geven en nemen he, dus het lijkt me dat je man zich dan een paar maanden moet aanpassen. Helaas.

Hoe lang doet Remco gemiddeld over een voeding? en om wat voor voedingingen gaat het dan?

gr. Wendy

Hij doet ongeveer 20 minuten over de voeding.
Ik reken altijd een half uur met verschonen erbij.

Hij zat op 4 voedingen per dag van 210 + 7 schepjes.

Ik probeer hem nu al wat te laten wennen aan de schooltijdtijden.
Hij krijgt nu 5 flessen van 180 + 6 schepjes + 6 schepjes jbpm en 1 eetlepel Nutrix.
Ik wil proberen om hem om half 8 de fles te geven.
De tweede voeding om kwart voor 12.
De derde voeding om kwart voor 4.
De vierde (en als het lukt, de laatste) voeding om kwart voor 8.
Hij komt nu meestal voor de laatste voeding rond 9 uur/half 10.
Ik heb het al eerder geprobeerd, maar dan ligt hij te huilen totdat hij om half 10 weer een fles krijgt
De laatste fles drink hij meestal maar voor de helft op, omdat er natuurlijk weinig tijd tussen voeding 4 en 5 zit.

Bijvoeding ben ik nog niet echt mee begonnen. (wel geprobeerd)
Hij heeft Reflux en spuugde zo van groente en fruit.

Groetjes Margaretha,

Wat je nu aangeeft lijkt me een prima uitkomst. Eerst Julian halen en vervolgens voeden. Wellicht als je hier consequent in bent, went hij daar ook aan. Het ligt er ook aan of je kind gewend is aan direct voeden na opstaan of niet en of hij even kan wachten. Ik weet zelf hoe lastig het is, het gepuzzel met twee kinderen. Alleen die van mij gaat pas over een jaar naar de basisschool haha. Joh je komt er vast wel uit zo, het duurt misschien even. Maar ik denk dat je het zelf zo al goed bedacht hebt.

Terug
Bovenaan