spoed hulp!!!

Nog even, 10x iets vragen is denk ik heel normaal op deze leeftijd, dat is niet zozeer koppigheid, maar hij vind het leuker om te spelen dan om zich aan te kleden, misschien kun je dit samen doen, om de beurt een kledingstuk!
En aan tafel kun je hem beter een compliment geven als hij een hapje neemt en hem negeren als hij dit niet doet, uiteindelijk zal hij dan een hap nemen om aandacht van je te krijgen, een kind eet namelijk alleen als het wil eten en daar kun je als ouder weinig aan doen!
Ook het samen spelen, ga lekker met allebei de kinderen op de grond zitten om een puzzel te maken, ook de kleine zal dit reuze interressant vinden, dus heb je aandacht voor 2 en is iedereen blij!

Gr MJ
 
dank je welmaar kanje in de winter draag zak gebruiken is het niet koud voor de baby ik had hulp gekregen van de consuktatiebureau van de pedagoog ging helpen ik had ht heel makkelijk met hem nu niet meer ik an wel aan me huisarts vragen maar hij doet niet zoveel dingen jammer
 
Hoi,

Jazeker kan dat in de winter, wel een mutje op en schoenen of slofjes aan de voeten, maar tegen jou aan is het juist lekker warm, de handjes en armen vallen onder jou jas!
Die kun je uiteraard het beste als laatste aan doen!
Misschien kun je eens bij het cb informeren wie je kan helpen, je ziet heel vaak dat als het thuis (met de ouders of 1 daarvan) niet zo lekker gaat dat de kinderen of heel rustig of juist extreem gedrag vertonen, je moet dat zien te doorbreken anders blijf je in een cirkel zitten!

Succes Gr MJ
 
ik had sins twee dagen voor een vrouw gezien  met draagzak,  en die draagzak tot hoeveel jaar kun je gebruiken?ik doe eerst de draagzak aan en daarna me eigen jas he ik draag een hele lange jas en de mensen kijken ze niet naar jouw raar ik haat als ze raar scahrijnig kijken,
 
Terug
Bovenaan