spoed nieuwe auto nodig. Wat is geschikte (station-)gezinsauto?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik zou graag jullie ervaringen weten met goede, niet
al te dure (tweedehands) gezinsauto's?
Onze huidige auto is nodig aan vervanging toe dus
we zoeken op korte termijn een nieuwe...

Hoi,

WIj hebben een peugeot 307 break, ik ben er erg over te spreken, maar ze zijn vaak nog wel rond de 8000 euro. als je naar een kleiner model kijkt, bv de 206 break scheelt dat al erg veel in prijs. ook Citroën heeft fijne gezinsauto's zoals de picasso en de de C5 geloof ik (zelfde fabriek als peugeot.. :) )
Ik vind Franse auto's erg prettig, mijn ouders hebben altijd al in Citroën gereden dus vandaar...
Succes!

Hoi,

Wij rijden met heel veel plezier in een Skoda. Die zijn nieuw al niet zo idioot duur, dus tweedehands zullen ze wellicht ook goed te betalen zijn.....

Groetjes, Karin

hoi,wat vindt je van een ford focus station?of een peugot 307?skoda valt geloof ik ook wel mee in prijs.en een astra station ook.
gelukkig is er keuze zat..mn man wil alleen maar vw,dus toen wij overgingen na een andere was de keus snel gemaakt,we hadden hiervoor een golf4 5drs maar toen ons meiske er was hebben we een passat station gekocht.
eerst had ik zoiets v jemig wat groot,maar ik kan er nu best mee overweg,inpakeren etc.

nou succes bij t vinden v een auto,op autotrader.nl kun je ook het een en ander vinden.
groetjes

Wij hebben ook een 'nieuwe' gekocht naar aanleiding van onze gezinsuitbreiding. Een Audi. (A4 geloof ik... er is maar een audi station, dus dat is makkelijk opzoeken)

Heerlijke wagen! Succes en plezier met uitkiezen!

Groetjes, Marisa

wij hebben de ford focus station en moet zeggen bevalt uitstekend!
rijd heerlijk! veel ruimte...
de stoel kan in hoogte verstelbaar(vind ik erg fijn om wat hoger te zitten,manlief zit graag wat lager)

maar goed...ik vond ook deze niet goedkoop..
ik denk ald je wat goedkoper wil je idd naar een skoda moet kijken....en dan zijn ook perfecte auto's! mijn vader had er altijd 1,een skoda (fabia gelloof ik??)en is net geen station maar toch veel ruimte.

groet marjolein

Alle merken zijn  al genoemd geloof ik hahaha

Maar wij rijden in een Opel Astra 1.8 station wagon. En zijn hier erg tevreden over.

Dikke zoen
Saskia mv Rik 04-07-07

Hoi.

Wij rijden ook in een Opel Astra Station (1.7 CDTI). Zeer over te spreken.

Succes met het uitzoeken.

Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan