hoi! wij hebben al een AUDI a4 RS gehad ( station) maar daarmee hadden we toch een beetje problemen met onze Quinny Speedy om die er in te krijgen. plus weining ruimte achter het stoeltje, mijn bijrijdersstoel moest naar voren.
maar nu inmiddels hebben we een SEAT ALTEA XL. dat is echt superrrr. en meer beenruimte bij de stoel, mijn sotel hoeft dus niet meer naar voren. en veel kofferbakruimte (dubbele laadvloer ook makkelijk) je zit lekker hoog en de kleine kan ook lekker naar buiten kijken, beter dan in de Audi.
wij hebben een nieuwe altea, maar ik heb ze zien staan (ik kijk ff naar diesels want zo een hebben we) met 175.000 km voor 13750 EUR.en dan 3 jaar oud...
tip:
-neem je autostoel mee/maxi cosi en je kinderwagen! echt doen hoor.
je sjouwt zo'n ding al gauw 4 jaar mee. hierdoor vielen bij ons de volgende al af:
peugot 407SW-opel astra station-toyota corolla station (de verso kan weer wel)
-let niet alleen op hoe groot de kofferbak lijkt, maar let op de OPENING van de deur die is vaak smaller dan je denkt.dat was dus zo jammer bij onze audi....smalle opening daardoor kinderwagen er moeilijk in te draaien....
-een autostoel heeft ook beenruimte nodig, zeker als je kleine wat langer wordt, de bijrijder moet ook nog confortabel zitten
ennuh..... het oog wil ook wat eh!!! beetje bling bling een een goede radio voor de sesamstraat cd
succes en laat horen wat het geworden is..!!