Spoed! .... of niet....?

Hallo Dames,

Morgen ben ik 11 weken zwanger maar Even een vraagje; sinds gister avond verlies ik aardig wat bloed, echt menstruatieachtige hoeveelheden zeg maar....VK heeft telefonisch spreekuur van 13u tot 14u vanmiddag; maar k begin half gek te worden; wat vinden jullie; het spoed nummer bellen, of toch maar braaf wachten tot 13 uur?
(vind mezelf nogal snel een zeur geloof ik )
.
 
Hoi Romany,

Ik zou als ik jou was gewoon het spoednummer bellen hoor! Misschien mag je wel gelijk langskomen. Ik hoop heel erg voor je dat het goed gaat! Sterkte!

Liefs Kim
 
ik zou spoed bellen ik heb het hier ook dat ik alleen tussen 13 en 14 uur kan bellen gewoon zo
en ja een spoed nummer heb ik ook maar der staat ook bij voor de 37ste week veel bloed verlies bellen (spoed)
dus ik zou spoed bellen ik ben ook 11 weken en 1 dag dus ja

bel spoed

hopelijk komt alles goed meid
laat ons weten hoe het af is gelopen
 
ik zou ook meteen bellen, ongerust zijn is ook niet goed, en als het toch niks ernstig is en je zou wachten zou het misschien wel ernstig kunnen zijn omdat je in strees leeft en das heel gevaarlijk voor de baby, dus bellen.
 
Je kan dat spoednummer gewoon bellen.Ik heb dat zelf ook gedaan,had in week 8 bloedverlies en mocht toen gelijk komen voor een echo.

Succes!!
 
Op aandringen van vooral 'de papa' toch het spoed nummer maar gebeld om half tien, kon direct komen, ben nu net terug en alles is OKE :D
Kindje maakt het goed, hartje klopte volop, bewoog goed, we konden zelfs al een armpje en beentje onderscheiden.....
Waar dit bloed verlies dan vandaan komt? Voor nu; nobody know....Maar goed; voor nu; opgelucht ademen; volgende week maandag weer terug voor een nieuwe echo....
VK was trouwens'blij' dat ik belde; zoals ik het aan de telefoon uitlegde bekende ze me na de echo; had ze deze 'uitslag' ook niet verwacht; ze was eigenlijk al min of meer verzekerd van 'foute boel' (net als ik zelf als ik zo eerlijk mag zijn....)

Dak jullie wel voor de reacties!!
.
 
Terug
Bovenaan