Spoed! .... of niet....?

Kan toch innesteling zijn. Dat had ik bij mijn eerste. Had echt ook buikpijn ervan en verloor best veel bloed. Tenminste ik dacht toen ook dit is foute boel. Gaan ze nog onderzoeken wat het was?

Groetjes Sanne
 
Owww meid wat fijn dat het goed gaat!! Ik was ook al erg bang voor slecht bericht, maar erg blij om goed nieuws te lezen :)
Misschien is er wel een adertje gesprongen omdat je baarmoeder nu goed doorbloed is. Dat heb ik wel is gehoord dat dat kan. Maar in ieder geval is alles goed! Fijn hoor! Geniet lekker van je weekend!

Liefs Kim
 
Ik hoop echt voor je dat alles goed blijft gaan. Ik heb in december hetzelfde meegemaakt, alles was goed, echter een dag later eindigde het toch in een miskraam.
Hopelijk heb je volgende week nog steeds een goede echo!
 
Super meid!!! Het kan ook een laagliggende placenta zijn. Of dat ie er helemaal overheen ligt. dat geeft ook altijd bloedingen. Ik zou dit eens aankaarten bij de vk!
Bloedt je ondertussen nog of is het al over?
 
Laat je niet hek maken meid door enge verhalen die je leest of hoort.Iedere zwangerschap is anders.
Zoals ik ook al eerder schreef,heb ik precies hetzelfde gehad.De baarmoeder is extra doorbloed dus daar kan je een bloeding van krijgen.Bij mij was ons kindje zich ergens anders gaan innestellen dan waar ze eerst lag dus had ik een wondje in mijn baarmoeder. Inmiddels ben ik 29wk zwanger.

Geniet van je zwangerschap.En heel goed dat je gebeld hebt.

Gr. Wonder2011
 
he meis wat een opluchting zeg, pfff, nou hopenlijk gaat het goed met je, en kweet niet meer wie het zei over innestelings bloeding,

dit is meestal begin van je zwangerschap als het kindje gaat innestelen dus geloof tussen week 4 en 6 , maa dat weet ik zeker maar met 11 weken geloof ik niet dat je dat nog kan hebben.

kan ook een ader zijn gesprongen, dat kan soms ook veel bloed geven.

nou gelukkig gaat alles nog goed, en laat ff wel weten hoe het is gegaan bij de verloskundige.

veel s6 en geniet er lekker van,
 
Terug
Bovenaan