spoedecho

Hoi dames,

Ik ben op het moment gewoon helemaal op van de spanning. Ik had al geschreven dat ik bloedverlies had en dan weet je dat het twee kanten op kan gaan. Het bloedverlies bleef aanhouden, dan eens heel weinig, dan eens heel veel met af en toe een stolsel, maar buikpijn heb ik nauwelijks. Dus tja.....dan bel ik geen vk.....Gisteren had ik mijn eerste vk- afspraak en ineens komt al die spanning los...
Resultaat, vandaag om 15.00 een spoedecho om al die onzekerheid maar eens uit te sluiten.
Ik ben zoooo bang voor wat ik kan of niet kan zien.
Ook omdat ik verder niet echt zwangerschapskwaaltjes heb...hmmmm.

Nou ja, we kunnen niets meer dan hopen, bidden en afwachten!

Groetjes Hanneke

Hanneke toch... wat een spanning nog even zeg... Kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen! Zwangerschapskwaaltjes had ik deze keer ook niet hoor, kotsfestijn begon pas in week 18.... Word je ook niet happy van, hihihi!
Heel veel sterkte vanmiddag in elk geval.

dikke kus, Marieke

succes van middag.
ja dat bloeden daar krijg je flink de zenuwen van.
ik had en bij iris haar zwangerschap en bij deze zwangerschap bloed verlies. en met 14 weken was het over. deze keer had ik ook flinke banden pijn
dus was wel bang maar tot nu toe gaat alles prima ben nu 26 weken en 5 dagen zwanger.

hopelijk is het bij jou ook onschuldig. en wordt je straks gerust gesteld tijdens de echo.

groeten petra  

lieve Hanneke, je hebt de echo inmiddels gehad dus je weet in ieder geval of er iets aan de hand is of niet. Ik ben heel hard aan het duimen dat het allemaal goed is!!

Liefs Jenneke

Hoi allemaal,

Goed nieuws, gelukkig! Ik ben zo ontzettend blij! Ik huil niet zo snel, maar toen ik een kloppend hartje met baby op de echo zag, moest ik toch huilen! Wat een opluchting! Alles is dus gelukkig goed, sterker nog, meer dan goed!
Ik dacht dat ik ongeveer 7,5 week zwanger zou zijn, maar na de meting blijk ik 11 weken en 1 dag zwanger te zijn! Wat een ongelofelijk kado!

Groetjes van een geweldig blije Hanneke die nu de 28 oktober uitgerekend is.

Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt. Geniet lekker van het gevoel, en als het weer gaat bloeden gewoon de vk bellen, zelfs midden in de nacht, daar hebben ze dienst voor en een echo neemt heel veel zorgen weg, of zelfs alleen maar het hartje horen.

Geniet er lekker van

Annemieke

Terug
Bovenaan