spoedecho

Oh meid wat een opluchting!!!

Ook ik had bij Gwen in het begin enorme bloedingen.. helemaal met die  2 miskamen ervoor was ik er al helemaal van overtuigd dat het weer mis was. Met die instelling ging ik toen ook de echo laten maken en was hélemaal overompelt toen ik een hartje zag!! Man, wat heb ik toen zitten huilen van geluk!!!! Begrijp je dus helemaal!!

Lekker van genieten meid en dat je nu al 11 weken bent, heerlijk!! Nog even en de meest kritieke tijd is voorbij! En mocht je nog een onzeker worden, gewoon je gyn bellen en die laten je graag even het hartje horen hoor!!

Heel veel succes meid!!!

Esmé mv Kay en
Gwen

hey! Wat een opluchting!! Pff, ik hield het ook nooit droog bij een echo, dus laat staan als wanneer je ook nog bloedingen hebt gehad...
Super meid dat je al dik 11 weken bent! Wat een cadeau!

Nou nu lekker gaan genieten!!

Liefs Lonneke

Whaha ik zit nu al met een brok in mijn keel, dus ik begrijp heel goed dat je ook een traantje hebt gelaten hoor!
Geniet nu maar lekker van je zwangerschap, het komt allemaal goed!

Dikke kus van Cissy

WAUW!!! Wat een supergoed nieuws Hanneke!

Gefeliciteerd en wat heerlijk dat je er zo een maand ongeveer bijkrijgt zeg.... Zeker in die eerste weken is dat helemaal een cadeautje!

Kun je er nou ook lekker van genieten?

Groetjes
Susan

Wat heerlijk dat je echo goed was, hopelijk ben je nu helemaal gerust gesteld. En zomaar een paar weken erbij, dat is een mooie verassing! Geniet ervan!
Groetjes Laura mv Thom en Noor

Terug
Bovenaan