<p>Ik moet echt even iets van me af schrijven waar ik tegenaan loop maar me ook over verbaas</p><p>Wat is het met vrouwen dat ze massaal hun nare ervaringen op tafel gooien? Je bent in zeker de eerste 12weken al zo onzeker en dan komen er zoveel mensen die daar scheppen bovenop doen door hun eigen nare ervaringen met je te delen. Ik begrijp dat niet. Hun zoude toch juist moeten begrijpen dat je juist comfort nodig hebt. Als ik blij ben met een goede 8weken echo en dan komt er iemand met "tja had ik ook maar met 10weken ging het mis". Ja sorrie maar waarom? Ik heb haar laatst een collega op aangesproken en die zei dat mensen en zijzelf dat doen om je te beschermen. Ik vind dat de grootste onzin want zeker na een mk weet ik heel goed wat er mis kan gaan. </p><p>Maar ook hier op het forum. Mensen zijn bang om dat ze bijv bloed verliezen ofzo en roepen eigenlijk om steun. Ik zie zoveel "adviezen" en verhalen daar op met dat het bij andere ook zo was toen het mis ging. Ipv dat we niet zelf vk gaan uithangen iemand verwijzen naar een vk een positief bejegenen. En tuurlijk hoeven we niet te doen alsof er nooit niks gebeurd maar als je ziet dat iemand al zo bang is.. </p><p>Maar misschien is dit iets wat ik alleen denk. Dat kan en mag. Wou het wel gezegd hebben zodat sommige hier misschien net iets bewuster zijn van hun reacties </p>