Spoken

[quote quote=10125678] Ik vind ook zeker dat dat taboe eraf moet. En op mijn werk weten ze het al sinds ik het weet ivm agressie cliënten. De vorige keer dus ook toen het mis ging en ik heb daar nooit spijt van gehad omdat het me steunde. Het is zeker niet iets wat onbesproken moet zijn Want mensen die het doormaken moeten zich niet alleen voelen. En we moeten realistisch blijven. Maar het gaat me meer op de momenten waarop dit word besproken. Zoals wanneer iemand al onzeker en bang is. Ik denk niet dat het dan een meerwaarde heeft. Mensen zitten al in angst en vol hormonen. Ik kon wel in huilen uitbarsten als iemand mij in reallife zo benaderde. Je bent zo kwetsbaar.[/quote]
Klopt dan heb je positieve verhalen nodig als hoop. Ik heb hier tijdens mijn miskramen ook naar gezocht en durfde daardoor toch weer zwanger te worden. Heb zelf soms nog last van paniek aanvallen en vind het dan heel fijn om te lezen dat het ook goed kan zijn. 

[quote quote=10125694] Klopt dan heb je positieve verhalen nodig als hoop. Ik heb hier tijdens mijn miskramen ook naar gezocht en durfde daardoor toch weer zwanger te worden. Heb zelf soms nog last van paniek aanvallen en vind het dan heel fijn om te lezen dat het ook goed kan zijn.[/quote]
Fijn dat positieve verhalen je helpen:) is toch waardevol dat we elkaar op die manier kunnen bijstaan als vrouwen 

Goede tekst! ? Op dit forum ga je idd voor de steun, maar idd veel verhalen waar je erg van schrikt bang word.
snap het wel het is hun verhaal bedoelen het goed maar komt soms rot over...
idd als je het niet vertrouwd vk bellen.

Ik heb een duidelijke uitleg gemaakt tegen de spoken.
Kijk de video maar op YouTube als je wilt. Het hoeft niet natuurlijk.
https://www.youtube.com/watch?v=MnWWIHMfIls&feature=youtu.be

Wel belangrijk dat je je kind erkent erin.

Bij mijn eerste had ik het al vrij snel aan een goede vriendin vertelt. Die vond het raar dat ik het zo vroeg vertelde. Terwijl ik zoiets had van als het mis gaat wil ik ook je steun. Maar ondertussen ging zij het toen wel doorvertellen. 
Nu ben ik zwanger van de derde. Ik was zelf vooral onzeker in het begin. Toen de 20 weken echo goed was ging ik alles kopen. Toen kreeg ik van mijn moeder commentaar, want het zou nog mis kunnen gaan. Dat is uiteindelijk een flinke woordenwisseling geworden, want ik vind dat je moet uitgaan van het goede en niet altijd naar het negatieve moet kijken. Dus ik snap je helemaal. 

Terug
Bovenaan