spontaan draaien van stuit na 34 weken, voel je dat?

Het is toch gedraaid!!!! Jahoe!!!

En achteraf gezien heb ik het ws toch gemerkt, maar was het anders dan ik verwachtte...
Het blijkt namelijk dat draaien bij deze termijn gepaard kan gaan met een gevoel van je hondsberoerd voelen met misselijkheid, braken, vreemd vervelend vol gevoel in de buik, alsof het er iets helemaal niet goed zit daar, gespannen gevoel in de buik, wat harde buiken... En laat ik mij nu net zondagmiddag zo gevoeld hebben (35+6 wkn)! VK denkt dat het toen dus gedraaid moest zijn. Ik had er zelf niet echt aan gedacht, ik ben namelijk de hele zwangerschap al ziek, zwak en misselijk, dus ik dacht dat ik gewoon weer iets te veel gedaan had of zo... Nou ja, weer wat geleerd!

En nu maar hopen dat het ook zo blijft liggen!!
 
Hoi Karin,

Super dat de baby gedraaid is! Ik weet nog hoe blij ik was, want een stuit is ook niks... Ik zou voor KS zijn gegaan. Minste risico.
Nu moet ik afwachten, moet nu nog 10 weken.

groetjes Maris
 
Wouw!!!! Fijn dat de baby nog gedraaid is!!! Maar wie weet heb je het helemaal niet gevoeld. Je baarmoeder is zo uitgerekt van de eerste, dat je baby nog genoeg ruimte heeft. En hij kan nu nog wel 20 keer draaien voor de bevalling hoor! Dat was bij mij wel het geval. Dat maakte me toen wel onzeker. Maar hopelijk ligt hij/zij met de bevalling goed!!!
 
Hey,

Wat fijn zeg dat het kindje gedraaid is. Ons kindje lag tot 27 weken ook altijd in stuit en ik heb inderdaad dezelfde klachten gehad als jij, ik wist ook niet wat ik had, ik was 's nachts zo ontzettend beroerd en de dag erna voelde ik me ook helemaal niet lekker, heb de hele dag op de bank gelegen, zonder aan te kunnen geven wat ik nu precies had. De dag erna een ontzettend spierpijngevoel in m;n buik gehad. Toen we 2 dagen erna de pretecho hadden, bleek dat onze uk zich gedraaid had en toen viel 't kwartje bij mij ook.
Onze uk is gelukkig niet weer in stuit gedraaid en ligt al v.a. wk 34 vast ingedaald. Ik hoop voor jou dat jullie kindje ook mooi zo blijft liggen!
 
Terug
Bovenaan