Spontaan zwanger?

Wauw! Wat super mooi. Gefeliciteerd!   Hier na 3x iui zwanger van nummer 1. Hoop dat je een goeie echo hebt volgende wk

Gefeliciteerd! Mooi nieuws!
Ik hoor het in mijn omgeving wel vaker dat mensen bij de eerste een heel traject in moeten omdat het niet lukt, en dat het volgende kindje zo raak is, alsof het lichaam gereset is na de eerste zwangerschap ??‍♀️

Gefeliciteerd! Wij zijn 2,5 jaar bezig geweest met IVF en eind 2017 is onze zoon via IVF geboren en we zouden dit jaar definitief beslissen of we weer voor IVF zouden gaan omdat ik eigenlijk het traject niet meer in wilde toen ik er achter kwam dat ik spontaan zwanger was geworden. Inmiddels alweer ruim 36 weken zwanger van een dochter en aan het aftellen. Beide zwangerschappen nauwelijks tot geen kwaaltjes gehad..

Super gaaf! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Zo bijzonder om mee te mogen maken!
Hier hetzelfde meegemaakt 4x iui niks en 1 x ivf eindelijk raak. We waren 6 maanden na de bevalling weer het ziekenhuis in gedoken. Kregen na alle onderzoeken weer groen licht om te beginnen. De dag dat we weer echt mochten starten deed ik een testje, want tja 3 dagen over tijd.... zal vast niks wezen. Wel dus. We waren zo verbaasd. Tweede is nu al 1.5 jaar. We hebben nu een medisch en natuurlijk wonder.
Tweede zwangerschap was zeker anders. Denk ook omdat er nu geen hormonen aan te pas zijn gekomen. Minder heftige klachten, geen diabetes, minder bekkenklachten. Was best prettig ?.
Geniet ervan!

Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldige verassing voor je!

9 jaar geleden zei de dokter tegen mij dat ik geen kinderen kon krijgen (PCOS), maar met het traject via het ziekenhuis had ik nog 10% kans om binnen dat jaar zwanger te worden. Ik was toen 24, op de vruchtbaarste leeftijd. Mijn eerste zoon is nu bijna 8 jaar en krijgt rond zijn verjaardag een broertje! Het eerste wat ik deed was overgeven van de schrik, haha! Allebei mijn kinderen zijn echte wonders ?

Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan