spook deel 2

hmimes

New member
spookt weer weken om de speen snachts vanaf 2 uur tot fles 7 uur pff , ben bek af . Niet leuk meer .
Weet niet wat het is slaapt niet erg diep dan .
Pap doet denk ik ook niks ? Of ligt het daar niet aan ?
 
Hier op het moment overdag erg slecht met slapen. Wordt telkens huilend wakker. Net naar de HA geweest. Ben al 3 weken met neusspray in de weer. Nu toch andere neusspray gekregen voor bovenste luchtweg infectie. Hopelijk gaat het snel over.......

Jij had toch pas de laatste fles van 23.00 uur weggelaten? Ligt het daar niet aan dat hij nu 's nachts loopt te spoken? Ik wilde de laatste fles ook weg laten maar ik had het consultatie bureau gebeld, en zij zeiden dat als hij hem opdronk dat hij die fles waarschijnlijk ook nog nodig heeft. Ik mocht het niet gaan verdelen over 4 flessen. 210/ 7 vonden ze ook te veel. 180/6 was max wat je mag geven volgens hen. Nou overal denken ze dus er weer anders over.....lekker duidelijk! Maar meneer heeft de laatste 2 dagen ook bedacht dat hij het rond 22.15 op een brullen zet, dus dan krijgt hij toch zijn fles....

Enkele dagen met rijstebloem begonnen, maar heeft nog niet echt veranderingen te weeg gebracht.... wordt toch al rond 6.00 uuur wakker...ik hoopte op 7.00.......
 
Jeetje wat vervelend voor je.. Jvelino hoeft niks van zijn speen te hebben..hij sabbelt lekker op zijn vingers :)...ik gaf hem altijd rond 22:00 in zijn bedje tijdens zijn slaap melk..maar daardoor werd hij toch weer elke nacht wakker rond 3:00/4:00.
Nu laat ik hem lekker slapen en als hij honger krijgt wordt hij vanzelf wel wakker meestal is dat wel snachts maar dan geef ik een flesje en slaapt hij lekker door tot uur of 6;00 / 7:00 elke dag is het bij ons anders maar ik laat het hem regelen.En heb gelukkig een tevreden baby.
 
@karlijnk hij spookte en spookt of ik nouw de fles liet of weghaalde meestal om die tijd . Ik ben niet zo snel dat ik het CB bel denken meestal niet zo ver als ik denk vindt ik . Vandaag weer 4 flessen geven kijken hoe dat gaat ga het blijven proberen . Hij drinkt en dronk altijd zijn flessen leeg . Dus hongerig zal hij blijven hihi . Ik heb pap granen 6 mnd gekocht net ga dat proberen laaste fles . Merk dat hij van pap 4 mnd toch om de 4 uur honger heeft . Had gebeld met pap lijn zeiden dat het te vroeg is ivm gluten , maar ik ga ervan uit dat het oke is voor darmen .
 
Ik heb ook al sinds 2,5 week vanaf dat ik weer ben gaan werken een spookje. Mijn laatste voeding liep terug omdat ik moe was had ik niet veel meer dus had ik 2 avonden gekolft en pap erdoor gedaan dat ging wel al was hij wel midden in de nacht elke keer wakker maar niet van de honger. Een keer eerst bv gegeven en daarna pap met kv gegeven als aanvulling omdat ik niet elke keer wil kolven dat moet ik op het werk al. Meneertje is toen pas even voor 12 gaan slapen en om 4.15 was hij al wakker tot kwart over 7 om half 6 gedronken maar ook dat hielp niet om acht uur wakker gemaakt en aangekleed want toen moest ik gaan werken. O wat was ik toen gaar.
Gisteren bv gegeven en daarna een fles met gewoon alleen kv en hij heeft netjes tot half 6 geslapen ik hoop vannacht weer want morgen moet ik weer werken.
@hmimes ik zou toch nog wachten hoor gewoon 5 flessen blijven geven met pap maar nog niet die voor 6 maanden dat is zwaar voor de darmpjes en hij heeft het nog niet nodig. En hij mag binnenkort wel fruit/groente, dan zou ik eerder kiezen om daar iets eerder mee te starten dat zijn maar weken en geen maanden. Als je teveel voeding geeft hebben ze later ook meer kans op overgewicht heb ik wel eens gelezen.
 
@baby glenn denk nu al te dik hihi maar watmoet ik ben stiekem ook al met groente begonnen ben het en beetje zat ik geef sinds paar dagen 3 hapjes wortel . Erg is nog geen 3,5 mnd , en heb net die pap in de fles van 6 mnd gegevn kijk het vanacht aan om 19:00 naar bed hij kon niet langer op blijven .
 
Lieverd, je begint wel erg vroeg met alles. Begrijp dat je aan het zoeken bent naar een oplossing of iig iets waardoor je zoon wat langer verzadigd is maar het is niet voor niets pap voor 6+ maanden. Niet doen hoor!!

Vind het ook wel vrij vlug om bij 3,5 maand al fruit en groente te geven. Kijk, elk kindje is anders maar zo 'leert' hij niet om 'vol te zitten'. Wellicht is hij gewoon nog niet toe aan 4 voedingen en is 5 voedingen nog even de oplossing voor jullie. Begrijp dat je zelf ook verlangd naar een nacht doorslapen maar je kan het (helaas) niet afdwingen, ieder kindje zijn eigen tempo.

Hoe is het vannacht gegaan??

Liefs Lynn.
 
vanacht waardeloos wou toch een fles , dus ga hem gewoon 5 x geven niet erg . Vindt het alleen zielig om hem wakker te maken als hij net zo vast slaapt . Al heeft hij zijn fles op gedronken hij bleef spoken pff . En echt heel lang uren gewoon , me hechtingen doen kapot pijn van iedere keer eruit .
Me man zegt dat hij het niet altijd hoort ? Dus wil daar ook geen discusie over . Maar hij helpt wel goed . Die pap heb ik gisteravond geprobeerd denk geen baat want hij kwam toch voor de fles als om 3:00 uur . En ik ben met groente begonnen omdat hij in alle flessen pap krijgt doe ik dat niet dan komt hij om de 3 uur of eerder . Dus ik wil de pap minderen tot stoppen . Want anders wordt hij te dik . Zie ik nu al pff zo zwaar is die . CB vorige keer overleg gehad die weten geen oplossing vindt het zo gek . Hij kan niet de enige op de wereld zo zijn . Maar ja , vandaar dat ik zo aan het puzzelen ben . En het blijft ook een gedoe met de speen daar kom ik niet vanaf denk ik .
 
Terug
Bovenaan