sport en winterspelen...

Hoi meiden,

Houden jullie veel van sport?
Zelf houden we er hier wel van om sport te kijken zoals nu de olympische winterspelen, straks het wk en dat soort dingen.
En jullie?
Manlief zou weer dolgraag willen wintersporten maar jah dat zat er na wikken en wegen toch niet in dit jaar. (hebbe te veel grote kosten achter elkaar gehad ;-(
Zelf vind ik een potje volleybal wel heel leuk en speelde we vroeger op t'internaat nog weleens vaak een potje basketbal en hockey'de (wat een woord zal wel niet kloppen) we soms nog wel eens.
Nu doe ik dus niets meer aan sport... haha tenzij je het kijken mee rekent.
oh jah, ga nog wel eens baantjes zwemmen, hihi.
Zouden jullie sport bij jullie kindjes veel stimuleren?
Vind zelf wel heel belangrijk dat Daniel later sport, maar wel een sport die hij zelf leuk vind en voor ons te betalen is.

Liefs Marina

ik ben niet echt van de sport, maar al helemaal niet om te kijken!!! (uitgezonderd kunstschaatsen)
doet me echt helemaal niks, beetje naar een aantal mannen/vrouwen kijken die voetballen of die bv baantjes schaatsen/zwemmen.
als ik graag in slaap wil vallen maar t lukt niet, zet dan schaatsen/zwemmen/voetbal op en ik slaap binnen 5 minuten hahahahaha.

sport voor mn kind vind ik wel belangrijk.
heb zelfs altijd gedanst vroeger en vond het geweldig!!!
nathalia mag op een sport wat ze zelf leuk vind (ja, zelfs als het voetbal ofzo is hahaha)
maar erwin wilt haar ook een aantal keer naar aikido ofzo laten gaan, zodat ze zichzelf kan verdedigen. ook wel erg belangrijk. vind ze het leuk, mag ze erop blijven, vind ze het niet leuk, leert ze de basistechnieken en mag ze eraf.
uiteraard gaat ze ook op zwemmen.
hahaha drukke boel gaat t hier worden. 3 sporten en dan dalijk de 2e ook hahaha.
maar komt goed :p

liefs, do

ik ben niet echt van de sport, maar al helemaal niet om te kijken!!! (uitgezonderd kunstschaatsen)
doet me echt helemaal niks, beetje naar een aantal mannen/vrouwen kijken die voetballen of die bv baantjes schaatsen/zwemmen.
als ik graag in slaap wil vallen maar t lukt niet, zet dan schaatsen/zwemmen/voetbal op en ik slaap binnen 5 minuten hahahahaha.

sport voor mn kind vind ik wel belangrijk.
heb zelfs altijd gedanst vroeger en vond het geweldig!!!
nathalia mag op een sport wat ze zelf leuk vind (ja, zelfs als het voetbal ofzo is hahaha)
maar erwin wilt haar ook een aantal keer naar aikido ofzo laten gaan, zodat ze zichzelf kan verdedigen. ook wel erg belangrijk. vind ze het leuk, mag ze erop blijven, vind ze het niet leuk, leert ze de basistechnieken en mag ze eraf.
uiteraard gaat ze ook op zwemmen.
hahaha drukke boel gaat t hier worden. 3 sporten en dan dalijk de 2e ook hahaha.
maar komt goed :p

liefs, do

Hoi, ik ben ook niet van de sport ook kijk alleen kunstijsschaatsen/ijsdansen, heb het programma al opgeschreven zodat ik het kan opnemen, want dat komt midden in de nacht, paarrijden vind ik soms ook nog wel leuk, maar verder echt niks en mijn man ook niet gelukkig!!
Voor de kinderen vind een sport beoefenen ook erg belangrijk en we willen idd ook dat ze zelfverdediging leren, verder vind ik 1sport(naast lo) genoeg, tenzij ze zelf meer willen.
Heb nu al 2 fanantieke voetballertjes,,haha

groetjes MJ

Ik hou er helemaal niet van om naar sport te kijken, en gelukkig mijn man ook niet.
Emma zit sinds januari op gymnastiek en dat vindt ze helemaal super.
Voor ik zwanger was ging ik elke week naar de sportschool en paardrijden. Maar nu doe ik helemaal niets meer, tja babyzwemmen maar dat is niet echt sporten.
Het kmt wel weer.

Sport kijken doe ik ook niet echt, behalve de olympische zomerspelen en paardensport.
Ik hoop dat onze dochter later net zo'n paardenfanaat wordt als ik. Kan niet wachten om een pony voor haar te kopen en naar wedstrijden te gaan, maarja dan moet ze wel willen en dan duurt het nog een jaartje of 6....
Verder heb ik me nog niet in sporten voor haar verdiept, zelf moet ik wel weer aan de gand maar moet mezelf eerst nog even een schop onder de kont geven, de motivatie ontbreekt nog een beetje...

ook hier word niet naar sport gekeken
hebben we beide echt een hekel aan
zelf sporten we ook niet
wil wel heel graag naar stijldansles maar manlief ziet dit echt niet zitten netzoals fitness niet
en alleen zie ik niet zitten

wel vinden we t belangrijk dat de meiden vanaf hun 4de op zwemles gaan en verder merken we wel wat ze zelf willen
ze moeten hier niet sporten als e niet willen
op school krijgen ze al 1 a 2 x per week gym

Hier een man die graag naar voetbal kijkt. Zelf vind ik het soms wel leuk om (mee) te kijken. Schaatsen vind ik geweldig om naar te kijken, dus gisteren ook naar de rit van (o.a.) Sven Kramer gekeken en straks de 3 km voor vrouwen schaatsen kijken...
Hoewel ik zelf niet echt fanatiek sport (ik zwem zo af en toe), vind ik het wel erg belangrijk voor de kids. De oudste twee zitten bij de zwemvereniging, echt super om te zien hoe goed ze kunnen zwemmen, daar ben ik jaloers op. De derde zit nog op zwemles, heeft net diploma B gehaald.
En verder zit de oudste jongen op dansen, de tweede, een dochter, oop voetbal en de derde, ook een meid, op danceballet en Leah doet aan veel wandelen door het hele huis, haha.....
Het is belangrijk dat ze een sport hebben uitgekozen waar ze volledig achter staan en die bij ze past. Zo is het heerlijk om te zien dat onze dochter van 8 jaar een fanatieke voetballer is en onze zoon van 10 zich helemaal kan uitleven in het dansen!!

Terug
Bovenaan