sport en winterspelen...

Hi,

Ik ben toen ik 8 jaar was begonnen met volleybal en dat het ik tot mijn 18de gedaan, behoorlijk fanatiek! Maar wegens mijn stage in de zorg en uiteindelijk ook m'n werk was die combi niet meer haalbaar. Ik heb toen een tijd gezwomen en heb op fitness gezeten, maar toch is het anders dan een teamsport.
Ik hoop dat meneertje ooit een sport vindt waar hij net zoveel fun aan beleeft als mij toen in die tijd, maar daarin heeft hij zelf de keus!!!

Liefs Lientje

Hoi hoi,
wat betreft het kijken naar (maar ook doen van) sport ben zelfs nog wat fanatieker dan mijn man.
Voetbal EK en WK vind ik super. Nu olympische spelen ook. Tennis, schaatsen, kunstrijden, turnen,...allemaal leuk,. Nu is mijn werk ook heel fysiek. Ik geef zelf fulltime dansles....valt eerder onder kunst dan onder sport....maar een danser is net zo'n topsporter als een voetballer. Maargoed...dat is weer een ander topic, haha.
In ieder geval vind ik sport/beweging dus wel belangrijk. Hoeft helemaal niet zo fanatiek te zijn, maar ik vind het wel goed als onze meid iets aan beweging doet/gaat doen. En zoals anderen ook al zeggen..het belangrijkste is dat ze iets doen wat ze zelf leuk vinden!

Terug
Bovenaan