Sport??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Na de topic van mariska kwam ik op een idee voor een nieuwe!!
ik was eigenlijk nieuwsgierig wat de overige dames voor sport doen!?!?
Misschien is dit al eerder aan bod geweest hoor maar wat ik me kan herinneren niet ;)

Groetjes Samiera

zal ik zelf dan ook maar beginnen!!

Ik speel voetbal en train elke maandag en woensdag op zaterdag hebben wij altijd een wedstrijd!!

Nu ben ik voorlopig gestopt ivm me zwangerschap maar hoop daarna weer te beginnen

Groetjes Samiera

zal ik zelf dan ook maar beginnen!!

Ik speel voetbal en train elke maandag en woensdag op zaterdag hebben wij altijd een wedstrijd!!

Nu ben ik voorlopig gestopt ivm me zwangerschap maar hoop daarna weer te beginnen

Groetjes Samiera

Hoi Samiera,

wat een leuk idee voor een topic. Volgens mij heb ik dat ook nog niet eerder gezien.

Ik doe aan duiken. Om de week ga ik op woensdagavond in het zwembad trainen en dan vaak op zondag een duik. Maar dat doe ik niet elke week. Henk duikt namelijk bij dezelfde vereniging en ik wil niet voor elke keer een oppas regelen dus het gaat een beetje om en om.

Momenteel ben ik met een opleiding bezig en ben ik dus wel bijna elke zondag aan de waterkant te vinden.

Verder heb ik veel gedanst, gebadmintond en gefitnissed. Maar met Maaike heb ik daar geen zin in en natuurlijk ook geen tijd meer voor.

Groetjes
Inge

Ik loop hard. Op disndag avond bij de club en daarnaast nog 2x in de week zelf!

@Inge, ik heb ook mijn brevet! Vet vind ik het hoor duiken! Jammer dat ik het eigenlijk nooit meer doe....

X Saskia

Ja is erg jammer als je niets met je brevet doet. Heb je wel zelf spullen?

Groetjes
Inge

Ik ben een fanatieke passiefe voetbalfan. Ik heb wel ooit jaren op stijldansen gezeten en heb goudster. Heb toen ook veel wedstrijden gedanst.

HAI,
Ik doe helemaal niets aan sport, geen zin in, hahaha
Ik heb wel een hometrainer waar ik wel eens op fiets, ik fiets weleens met Jesse en wandel veel.OP mijn werk loop ik de hele dag, dus geen zin om dan nog te sporten.
Vroeger heb ik aan steps gedaan.
Een jaar geleden heb ik nog gefitnyst,

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan