Sport??

leuk onderwerp!

Ook hier een duiker, maar eigenlijk sinds de geboorte van Sarah weinig meer aan gedaan...we hebben wel onze eigen spullen dus als de kids straks wat makkelijker zijn gaan we dat zeker weer oppakken.

Vroeger heb ik ook paardgereden en dat blijft me ook wel aantrekken dus wie weet pak ik dat nog eens op.
Verder heb ik wel gefitnesst maar dat is ook wat naar de achtergrond geschoven. Ik krijg nu genoeg beweging met Sarah hahaha erachteraan rennen enzo en ik fiets met haar hier in de buurt.

groetjes Tamar

Nou hier eentje die totaal niets aan sport doet!
Ik vind het gewoon echt helemaal niet leuk.
Ik heb gelukkig wel genoeg beweging hoor, tijdens mijn werk loop ik erg veel en sinds ik een nieuwe mama-fiets heb gekocht proberen we elke avond een stukje te fietsen.
Maar sporten, nee dat is niks voor mij.

gr. sonja

Hey,

Leuk om te weten wat iedereen doet. Hier eentje die fanatiek paard rijd. Nu helaas nog niet. Heb nog teveel last van de heupen (van de zwanerschap van Dani). Wil weer snel gaan beginnen. En dan op dinsdag ochtend, woensdag avond, vrijdag morgen en dan nog 1 keer in het weekend.

Groetjes Patries

Hai,

Leuk om te lezen wat iedereen wel/niet aan sport doet.
Ik sport niet en vind dat wel jammer. Wel probeer ik elke week een avond met een vriendinnetje zo'n 15 km te gaan fietsen en zwem ik af en toe. MAAR allemaal te weinig om er een goede conditie van te krijgen.

Ik heb het hellp syndroom gehad bij de tweelingzwangerschap en nu 7 maanden later heb ik pas weer de energie om met Veerle op de fiets naar de stad te fietsen/zwemmen etc. Wil straks weer gaan hardlopen, maar ik moet nog even wachten op groenlicht van de huisarts. Heb volgende week de laatste check.

Gr. Floor

Terug
Bovenaan