<p>Hoi Allemaal, </p><p>Ik hoop dat jullie me iets op weg kunnen helpen. </p><p>Op dit moment ben ik 25+5 weken zwanger. Voor mijn zwangerschap deed ik fanatiek aan kickboksen en trainde ongeveer 4x per week. Helaas door misselijkheid en overgeven bij alles wat ik doe of eet sport ik nu helemaal niet meer. Met als gevolg al 10 kg aangekomen.
Ik heb emesafene gekregen van de dokter en daarmee is het spugen bijna over. Helaas kan ik nog niet zonder. Wel heb ik het idee dat ik wat meer energie krijg en wil dus weer wat bewegen. Ik heb zwemmen geprobeerd maar door de enorme chloorlucht in het zwembad is het geen optie want daar ga ik weer spontaan van overgeven. Het kickboksen durf ik niet aan want bij intensieve beweging kan ik weer gaan overgeven dus ik ben eigenlijk op zoek naar iets wat ik thuis kan doen. </p><p>Ik wandel zo af en toe met mijn man en dit blijf ik doen maar voelt voor mij niet als sporten. Ik mis die 4x in de week echr ontzettend. Hebben jullie nog tips wat ik thuis zou kunnen doen? Ik zat zelf nog te denken aan touwtje springen maar ik weet niet of ik dat nu nog mag doen.. </p>