sporten

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Ik vroeg me af of jullie een sport beoefenen? En hoe vaak in de week doe je dat? Ik wil namelijk 1 x per week iets gaan doen, maar weet niet precies wat. Misschien dat jullie sporten me op ideeen brengt.

groetjes mirjam

Hoi Mirjam,

Dat is wel lekker hoor sporten, ik doe één keer in de week aan turnen, en dan het toestelturnen, dus sprong, brug, balk en vloer, dit doe ik anderhalf uur lang. En ik vind het heerlijk. Het verplicht mij niet om mee te doen aan wedstrijden, het is puur aan damesavond...alhoewel we hebben er nu ook 3 mannen bij en 3 circusartiesten, en die leren ons ook nog weleens leuke dingen!

Je moet vooral een sport gaan zoeken die je echt leuk vind en waarvan je zeker weet dat het nut heeft, het is wel de bedoeling dat je er energie van krijgt en dat je lichaam er steviger van wordt....nou ja dat vind ik dan!

Veel succes met zoeken!
Groetjes
Angel

Hoi.. Ik rijd 3x per week paard... Ik heb 10 jaar een eigen paard gehad; deze is 5 weken geleden heel plotseling overleden, maar ik kan het rijden toch niet missen. Gelukkig heb ik 2 andere paardjes gevonden waar ik op kan rijden..
Ik vind het heerlijk zo wat tijd voor mezelf te hebben in de hectiek van 2 kleine kindertjes..

Hoi hoi,

Ik doe 1 keer in de week aan fitnessen samen met mijn beste vriendin.
Ik moet er best een stukje voor rijden maar ik ben het vol blijven houden omdat ik dan ook lekker kan bijkletsen met mijn vriendin.
Dus soms....................... zitten we ook wel eens langer aan de bar dan dat we aan het fitnessen zijn....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi hoi,

Ik ga op maandagavond 2 uur badmintonnen!! Klinkt saai, maar dat is echt heftig hoor!!!
En dan ga ik nog 1x per week een uur lopen met mijn schoonzusje!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Op maandagavond heb ik tennistraining en dinsdagavond ga ik met een vriendin zwemmen. De overige dagen van de week neem ik mij altijd voor om op de hometrainer 20 minuten te fietsen, maar dit komt er meestal niet van. Bij mij komt het ook regelmatig voor dat het drankje na het sporten langer duurt dan het sporten zelf... Maar dit is voor mij ook een motivatie om het te gaan doen. Het is zo gezellig om weer even bij te kletsen. Mijn beste vriendin heeft 2 kinderen en ook weinig tijd. Daardoor zien wij elkaar nu echt heel weinig. Sinds we gaan zwemmen kunnen we iedere week lekker bijkletsen. En de mannen passen dan op.

@  saskia,

leuk he badminton,iedereen denkt dan altijd aan de camping maar het is echt heelintensief. Heb zelf vanaf mijn dertiende gebadmintond maar durf het nu nog niet omdat ik in april aan een hernia ben geopereerd maar ikmis het wel.

Ik doe nu 2 x in de week medische fitness, dus samen met de fysio de toestellen langs die goed voor mijn rug en conditie zijn.Maar kan niet wachten om "echt" te gaan sporten.

groetjes chimene

hai hai!!

Mijn sport is voetbal ik ga elke woensdagavond trainen van half 8 tot 9uur
en vind het heerlijk lekker allemaal vrouwen onder mekaar!!
Op zaterdag speel ik dan me wedstrijden ik doe dan alleen de thuiswedstrijden
mee omdat me vriend op zondag voetbalt en dan blijft er weinig tijd over
in het weekend om iets leuks te doen.
Maar vind het heerlijk om even lekker te gaan trainen en na de tijd
natuurlijk even lekker bijkletsen onder het genot van een drankje

Groetjes Samiera

Terug
Bovenaan