sporten

hey hallo,

mij lijkt een teamsport erg leuk om te doen, maar dan heb je trainingen en wedsrijden en tja dat vind ik weer te veel van het goede, haha..

Ik heb aan fitness, earobics, vroeger ook aan turnen en badminton gedaan, maar nu ga ik al 3jaar (als t niet langer is) elke maandag streetdancen!
Eerst ging ook een vriendin mee maar die is er mee gestopt.
Vind het erg leuk om te doen, bouwen elke week het dansje een beetje uit en tis gelukkig ook erg vermoeiend! Ik vind het heerlijk om met een rooie kop de zaal uit te komen.

Groetjes Saskia.

Hoi Mirjam,

Elke zaterdagochtend ben ik te vinden in het bos om hard te lopen. Dit doe ik al zeker 5-6 jaar. Voor Isabelle liep ik makkelijk 10 engelse mijlen, nu vind  ik 10 km voldoende. Heerlijk om elke week in het bos te zijn en ook gezellig omdat ik met een vereniging loop.

Echt lekker hoor om eens in de week lekker moe te worden! (en dan bedoel ik niet afgebrand...)

Sportieve groet  Linda

Hoi allemaal,
Mijn abbonnement van de sportschool is net per 1 okt verlopen..godzijdank..haha
Ik heb een jaar lang betaald, en er maar een maand of vijf gebruik van gemaakt.
Ik deed fitness, maar hoe leuk ik het vond..de tijd vind ik er niet voor met drie kids..
En op mijn vrije gezinsochtend, zondags..elke keer verplicht vroeg op, om te sporten...neeeeeee..
Dus ik doe mooi niks meer[ aan sport..]..ik ben moeder van drie kids..dat is al een sport op zich..hihi
Gr Rina

quote: mammamene reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2008 21:16:56'));

@  saskia,

leuk he badminton,iedereen denkt dan altijd aan de camping maar het is echt heelintensief. Heb zelf vanaf mijn dertiende gebadmintond maar durf het nu nog niet omdat ik in april aan een hernia ben geopereerd maar ikmis het wel.

Ik doe nu 2 x in de week medische fitness, dus samen met de fysio de toestellen langs die goed voor mijn rug en conditie zijn.Maar kan niet wachten om "echt" te gaan sporten.

groetjes chimene

Hoi Chimene!!

Ja het is zeker erg leuk. eb altijd voor jan met de korte achternaam sportschool betaald waar ik dus niet naartoe ga en dit doe ik elke maandag trouw 2 uur! Ik sla idd momenteel met mensen die het al wel een jaar of 15 ä 20 doen en ik pas een jaar, maar ze vinden dat ik goed vooruit ga. Drink in 2 uur tijd oo 2 liter water hahahaha zoveel zweet ik hihi!!

Ik hoop voor je dat je toch weer snel kan gaan badmintonnen!!

Groetjes Saskia

Hoi hoi,

Ik ga op maandagavond en zaterdagochtend fitnessen, per keer zo 1,5 uur!! Gezelli met een goede vriendin....
Vind het super... Ook errug gezellig om samen met iemand te sporten, toch een xtra stimulans om te gaan!!!

groetjes Ilone

Ik doe 2 a 3 keer in de week aan fitness. Op mijn werk (natuurlijk niet in werktijd) Kost maar 6 euries per maand, kan je 24 uur per dag fitnessen...

Ik was voor Birgit een fanatieke sporter (soms tot het ziekelijke) Ik ging elke dag sporten, het liefst hartlopen maar dat is niet echt goed, dus wisselde ik het af met 1 uur cardio (een uur op die crosstrainer :S) en dat had ik nog 2 keer sport in de week van mijn werk... EN in het weekend volgde ik een les in de sportschool.....

dusss dat is nu wel anders want ik heb er gewoon geen tijd voor. Ik ga als het kan 1x in de week naar de sportschool. Op dinsdag ga ik met Birgit zwemmen en als ik werk op woe-don-vrij ga ik met de vouwfiets naar t station en dan naar mijn werk vanaf t station.

Ik zou wel weer willen gaan hartlopen maar ben zoveel allen thuis dat dat niet gaat, gelukkig is mijn gewicht niet toegenomen, ik merk dat ik juist wat dunner ben omdat mijn spieren minder zijn geworden.

Terug
Bovenaan