Sporten...

Ik was benieuwd of er alweer dames aan het sporten zijn?

Thomas is nu bijna 7 weken, en ik ben er opzich wel aan toe om weer wat actie te ondernemen.
Ik doe fitness, dus kan wel mijn eigen tempo en tijd indelen.
Ben toch weer wat aangekomen, en ben het wel zat nu!

Alleen ik heb een subtotaal ruptuur gehad, en ik heb er weinig last van gehad maar nu heb ik af en toe toch wat steken van beneden zeg maar!
Ik wil ook weer niet te snel te gaan zodat ik over een tijdje met problemen zit!

Misschien dat ik weer ga zodra ik moet gaan werken, over 3.5 week!

Wie is er al wel weer zo sportief?

groetjes Elise.

Hoi,

Voor ik zwanger werd deed ik aan hardlopen. Helaas was dat met alle klachten (rug) tijdens de zwangerschap niet lang vol te houden. Ik was van plan om het hardlopen na de zwangerschap zo snel mogelijk weer op te pakken, maar helaas. Ik heb nog steeds last van mijn rug en de hematoom die nog niet helemaal weg is. Ook ben ik veel aangekomen, waardoor ik eigenlijk te zwaar ben om te gaan hardlopen (dit wordt aangeraden bij 10 kilo of meer overgewicht ivm belasting op de gewrichten).

Wel kan ik inmiddels weer een beetje wandelen, dus dat doe ik dagelijks. Nog niet heel ver. Ongeveer een half uurtje rustig met de kinderwagen naar supermarkt, bakker ed. En ik doe de cursus 'fit na de bevalling' van de thuiszorg. Hier doen we voornameijk veel bekkenbodemoefeningen, en een klein beetje conditie. Maar eigenlijk is dat meer een gezellig praatclubje van vrouwen die heel graag over hun kindje en aanverwante zaken kletsen. (net als hier op het forum dus:))
Mijn fysiotherapeut heeft aangeraden om te gaan zwemmen. Maar ben daar nog niet aan toe gekomen.

ik wandel iedere dag minstens een uur... vind het wel genoeg beweging!
de kilootjes en het strakke velletje is wel het laatste waar ik nu aan denk.
dat komt wel weer hoor

Ha,
Mijn kleine schatje is vandaag 2 maanden en afgelopen dinsdag heb ik mn eerste tennisles gehad. Niet voor de lijn zeg maar, maar meer om lekker bezig te zijn. Samen met een vriendin. Helemaal leuk!
Verder wandel ik heel veel, eigenlijk alles doe ik te voet. Onze oudste staat dan als de koning op het plankje achter de wagen, dus t schiet nog een beetje op ook.. ;)
Liefs, Mijn schatje

Sterre is nu 11 weken en ik ben al weer lekker aan het sporten.
Voor de geboorte van haar grote broer  volleybalde ik veel op, redelijk hoog niveau. Tijdens zwangerschap gestopt. Nu zwangerschap niet echt fanatiek opgepakt en ik was na  5 maanden al weer zwanger.
Nu wil ik echt  weer lekker voor mezelf bezig zijn. Na 6 weken dus weer begonnen met volleybal. Omdat ik er 2 jaar uit was geweest, en 2 zwangerschappen verder ben, had ik verwacht dat het tegen zou vallen. Maar ik vind het heerlijk! Mijn lijf is niet meer zoals het was, maar weinig klachten. Ik train dus alweer en heb ook al competitiewedstrijden meegedaan. Fijn om ook weer lekker dingen voor mezelf te doen. En helpt ook nog eens tegen die extra kilo's. Want daar maak ik me dus wel druk om.

Over die extra kilootjes maak ik me ook niet zo heel erg druk. Zou wel fijn zijn als ze eraf zijn natuurlijk. Maar ik doe er niks extra's voor. Ik heb wel het hardlopen eel erg gemist de afgelopen periode. Met een eindje rennen door het bos kon ik mijn geest helemaal leeg maken. Dat moet ik nu dus missen.

hallo

ik bn precies na 6 weken weer gaan paardrijden! ik kon niet wachten tot ik eindelijk weer mocht! voorheen reed ik 5 a 6 keer in de week helaas is dit nu nog 3 a 4 keer in de week. en elke dag zeker 2 uur wandelen met wagen en hond, heerlijk!
voor die strakke buik terug te krijgen moet ik echt buikspieroefeningen gaan doen maar daar heb ik dus echt geeeeeen zin in! daar wacht ik nog lekker ff mee!

maar je vooral niet overhaasten, luister naar je lichaam!
groetjes marielle

Hoi!

Sporten doe ik nog niet; ik ga binnenkort weer squashen. Dit kan wanneer mijn buikspieren weer in orde zijn. Van de fysiotherapeut heb ik oefeningen gekregen, dus deze moeder doet wel buikspieroefeningen (om de schuine buikspieren te versterkten). Bijkomend effect is dat mijn buik idd platter wordt. Ik heb nog een paar kilo over maar die loop ik wel weer af. Sowiese loop ik regelmatig naar school om mijn dochter op te halen en als je geen auto hebt,moet je ook veel lopen. Verder ben ik met 3 kinderen ook wel aardig in de weer...

Genoeg beweging dus!

Groetjes, Sheila (m.v. Nils).

Terug
Bovenaan