Sporten...

Ik ben ook weer aan het sporten die kilootjes mogen er van mij wel weer af ben nog behoorlijk stevig en wil van de zomer er toch weer wat beter uitzien in mijn bikini hahaha. Ik fitness alweer 2 weken en ga vanaf deze week het handballen weer oppakken ben benieuwd woensdag al gelijk een wedstrijd.

Groetjes margot

Hoi Margot,
Bikini??? Nee die zal ik nooit meer aan kunnen. Met al die streepjes. Van de andere kant... Dan zien ze ook meteen waar die speklapjes vandaan komen.

En mijn oude bikini zal ik voorlopig zeker niet aankunnen. Dan vallen mijn borsten er echt uit! Leid dan wel gelijk de aandacht af van mijn blubberige streepjesbuik. haha

Ik hoop morgen avond ook weer te gaan sporten! Heb er erg veel zin in, alleen zal het wel tegenvallen denk ik...Ben voor de rest veel aan het wandelen en met de buikspieroefeningen begonnen. Verder ben je met zo'n kleintje toch wel veel aan het sjouwen en tillen, dus bewegen doe je sowieso wel.
Mijn bikini is ook aan de bovenkant veeeelll te klein, dus iets nieuws zal ik ook moeten komen. Ook om de streepjes te verbergen, zucht.
Ik heb een gave spijkerbroek die ik graag weer aan wil, dus dat is mijn doel...!!

Terug
Bovenaan