Sporten

Hoi Rixtmeiske,

Ik kan me helemaal voostellen dat je weer zin hebt om te gaan sporten. Het kriebelt hier ook wel weer. Wat betrefd de borsten, hier zijn ze ook erg gevoelig en ik kan mij herinneren dat zolang ik borstvoeding gaf bij Elsa ze ook gevoelig bleven. Maar ze worden straks vas wel iets minder gevoelig.

Junior, wanneer krijg je uitslag van de test? Aan de ene kant hoop je dat er niets aan de hand is, maar aan de andere kant kunnen ze er wel wat aan doen als er wel een ontsteking of iets dergelijke in zit.

Vlindertjesss, heerlijk he... dat sporten... heb het nu 15 maanden niet kunnen doen, tijdens de zwangerschap totaal niet gemist... maar nu begint het toch wel weer iets te kriebelen. Merk al wel dat de gevoeligheid iets beter wordt, maar kan er gewoon niet aanzitten... Ben blij als Jelte weer even wat gedronken heeft. Wel vind ik het heerlijk om op mijn buik te liggen, dan heb ik er weer geen last van.

Weten jullie wanneer je weer met buikspieroefeningen mag beginnen?

Liefs Rixt

Hoihoi,

Ik had begrepen van de dokter int ziekenhuis dat ik (met keizersnee) na 6-8 weken na de bevalling weer mag sporten. Tis ook een beetje aan jezelf hoe je je voelt,. rustig aandoen als t nog niet lekker gaat. Goed naar je lichaam luisteren.

En ik geef ok borstvoeding, zoontje is nu 7 weken. Wanneer ik hele erge gevoelige borsten heb,. en dus goed vol zitten,. ga ik onder een warme douche,. en loopt de melk er ook uit,. waardoor de druk ietsje minder wordt. En ik heb af en toe eens afgekolft na zo'n druk in mn borsten en dan dit flesje met melk als eerstvolgende voeding geven. Zodat je lichaam niet denk dat je nog meer meld moet gaan aanmaken,.. anders ben je nog verder van huis,.

Ik merk dat ik er de ene dag ook meer last van heb dan de andere dag moet ik zeggen,. nu heb ik 2 dagen dat ik helmaal geen volle borsten meer heb,. misschien dat t nu wat meer gaat wennen aan zijn ritme,.

groetjess Wendy, mama van Devon

Hoi Wendy,

Wil vanaf volgende week weer wat beginnen met buikspieren trainen, Jelte is dan 9 weken. Dan moet het vast wel weer kunnen.

Ik begin nu ook inderdaad meer te wennen aan zijn ritme, waardoor ik niet meer van die overvolle borsten heb. Ze beginnen ook wat minder gevoelig te worden. Heerlijk!!!

Terug
Bovenaan