Sporten!

Haha ik ben benieuwd wat jullie dachten toen je dit topic aanklikte! ;) maar zonder grappen ik ben absoluut nog niet aan het sporten maar zag de toic bij april en vroeg me af of er onder ons al moedige moeders zijn die de sport schoenen hebben aangetrokken....

Ik doe nog niks. Ja, oefeningen voor mn bekken, maar daar hebben mn buikspieren weinig aan. Wil wel weer sporten, badminton deed ik altijd. Eerst maar eens die bekkenpijn zien te verminderen.

mijn sport?? het huishouden haha, trap op trap af.
maar ik wil eerdaags weer met nordic walking beginnen, niet een zware sport maar toch lekker in beweging.

succes meiden!!

voor dat ik zwanger werd deed ik aan squashen en toen ik eenmaal zwanger was ben ik ermee gestopt maar wil na de zomervakantie weer beginnen dan heb ik waarschijnlijk ook geen last meer van mijn litteken met t rennen.

xx

Oeps best wel wat fanatiekelingen!, goed zeg! Misschien dat ik ook weer is wat ga doen. Met hoeveel weken zou je bijv mogen zwemmen? En zwemmen met je baby kan pas bij 3 maanden toch?

Sporten?? Wat is dat? :)
Ben daar nog helemaal niet mee bezig. Ben ook helemaal niet zo'n sport mens. Straks lekker wandelen en heel onnozel thuis bezig met de bootcamp dvd's (extreem oud en dus extreem grappig om al die oude strakke pakjes te zien bij de sportende mensen )

Terug
Bovenaan