Sporten!

ik heb zo'n hekel aan sporten haha echt erg.. hou het nooit vol..
ik heb een hond dus wandel... maaaaaar sinds jari er is en ook toen ik hoogzwanger was, maar korte stukjes... heb er geen puf voor en daarbij is mijn bekken nog niet super en heb zo weinig kracht.. en dan hond + kinderwagen.. niet echt een super combi.. (ik heb een lieve moeder die mijn hond iedere ochtend ophaalt voor een wandeling haha)

maaaar vorige week heb ik een jaarabonnement besteld voor yoga.. vorige week voor het eerst geweest en was wel weer lekker.. alleen erna nog meer last vvan mijn bekken en rug.. dus moet langszaamaan weer opbouwen..

dit is de enige sport wat ik fijn vond dus ik ben bbenieuwd of ik het kan volhouden.. verder vond ik zwemmen ook altijd wel fijn.. maarj a dan doe ik het een keertje en de keer erop ... geen zin :(

Hier ook alleen nog maar bekkenoefeningen. Ging zo goed, even niet meer gedaan en nu gaat het weer minder.

Hiervoor deed ik aan salsadansen (ook best sporten hoor!) en hardlopen. Hardlopen ga ik ook weer oppakken, maar mijn danspartner wil niet meer dansen :( alleen nog op feestjes. Dus ik zal opzoek moeten gaan naar wat anders, want danspartners vinden is een ramp.

Ik ben afgelopen zondag weer voor het eerst gaan bodypumpen. Pfff wat heb ik een spierpijn. Maar ik vond het wel fijn om weer eens iets te doe.

En vandaag voor het eerst gaan zwemmen met Sil, hij vond het volgens mij wel leuk.

En straksjes ook weer het hardlopen gaan oppakken. Wil graag weer in m'n gewone broeken.

nou loop sinds paar weken weer hihihi en sinds 3 weken kan ik de zorg voor mijn beide kindjes pas aan. ben daar heel blij mee.
dat is ook al een geren en gevlieg, steeds meer in huishouden dus dat telt ook weer

ik wil al wekenlang weer zwemmen maar ja zonder opvang lukt dat niet echt.
per 1 juni weer opvang en pas na 14e werken dus dan ga ik lekker om de beurt met 1 van de meiden zwemmen

en met werk straks ook weer activiteiten met kids doen zoals zwemmen hahaha, ik lig gewoon aan het water als ik werk, soms heeft dit werk voordelen

Terug
Bovenaan