Sprong 4

Het is inderdaad lastig die sprongen. Maar ze kunnen daarna zoveel meer☺️ en voor hun is het ook moeilijk heel hun wereld staat weer even op zijn kop. Ik probeer altijd maar met de flow mee te gaan en gewoon per dag kijken hoe je ze kan helpen om door die periode heen te komen. En het gaat gelukkig ook weer over.  Sterkte en succes 

Bij ons voel sprong 4 wel mee. Ze wou heel graag bij me zitten en inslapen was echt weer een ramp.
Zodra ik van de box wegliep begon ze meteen te huilen, ze wou alleen maar bij me zitten. Ik heb vrij snel om hulp gevraagd zodat ik alsnog mijn ding kon doen en niet bij elk gekrijs om hoef te kijken

Hallo,
Mijn zoontje sliep altijd van 10/11 uur savonds altijd stipt door tot de volgende ochtend 7/8 uur, nu is hij al dagenlang snachts aan het mopperen in zijn slaap (startend rond half5 snachts) en dit stopt niet na 1x mopperen ik geef hem zijn speen terug doe zijn muziekdoos aan dat helpt heel ff en dan komt hij alweer terug hij slaapt zelf door, maar na bijna 2 uur mopperen is hij dan ook na 6 uur al wakker, hoort dit ook bij de sprong? Hij is van 25 mei het is heel vermoeiend omdat ik zelf niet de rust krijg helpp ik weet het niet meer met mn 9jarige dochter had ik dit allemaal niet

Terug
Bovenaan