sprongetjes

wat weten jullie van sprongetjes???

Ik had net ff een vriendin gebeld over dat jorn al de hele dag huilt, ontroostbaar is, niet wil slapen en het liefst bij mij ligt. en ze vroeg me hoe oud is hij nu dus ik zeg 6 weken.

nu heeft zij het oei ik groei boek en het blijkt dat rond deze "leeftijd" een sprongetje gebeurt. waardoor ze dus straks weer wat nieuws kunnen.
je kunt ze herkennen aan de 3 H's hangerigheid, humeurigheid en huilerigheid.

deze 3 kloppen op dit moment dus voor mijn zoontje.... zou hij dan nu een sprongetje meemaken???
Hoop dat dit niet lang duurd, want ik was er dus echt mee aan vandaag....

Nog meer die daar last van hebben of iets erover weten??

De telfoon viel uit dus kan haar niet meer ebrijken haha.... :D

Hey,

Dat hadden wij van het weekend en Lise is morgen 6 weken, dus dat zou misschien ook kunnen.
Ik weet idd hoe je je voelt, je kon mij gisteren ook opvegen....
Vandaag ging echt weer super!! Ze heeft heel goed geslapen in haar bedje, maar kan misschien ook zijn dat ze zo moe was van het weekend.
We zien het morgen wel weer.

Ze kan dan idd ook een sprongejte hebben gehad. ze schijnene daarna iets nieuws te kunnen. dus maar ff observeren of ze al wat doet wat ze anders niet deed.

Geen idee hoe lang zo'n sprong duurd. kan een dag zijnmaar ook langer. ben benieuwd of dit een sprongetje is en dat hij straks wat nieuws kan.

Liefs

Oei ik groei zit er niet vaak naast! Ik heb het boek hier ook en bij mijn dochter klopte het ook heel goed. Connor lijkt ook mee te lopen in de 5/6 weken voor het eerste sprongetje. Hij was gisteren en vandaag wat huilerig en wilde vandaag ook wat vaker kleine slokjes drinken, gewoon om bij mama te zijn.....
Het duurt meestal een dag of 2/3 dus het valt wel mee...... Succes met Jorn, het komt goed!

Ik heb het boek niet, maar het blijkt idd vaak te kloppen..
Ik herken die momenten van mn zoontjes, verder houd ik me er niet teveel aan op, ze hebben hun hele jeugd momenten en periodes ben ik wel achter,,haha
liefs

Wij hebben het boek wel en daarin staan de sprongetjes en welke sprongetje kort / langer duren. Vind het wel een handige leidraad om mezelf te kalmeren als Sver heel H H H is. Ben er namelijk ook wel een beetje goed in om dan mijn koppie wat gek te maken ;-)

Denk dat Jorn inderdaad ook even sprong, om nu weer een paar weken voorbeeldig te zijn en dan weer een klein sprongetje te maken.

Het is inderdaad weleens handig om te weten om jezelf te kalmeren. Ik denk vaak...ach het zal wel een regeldag of een sprongetje zijn...!

En hoe lang het duurt..meestal een dagje maar bij de ene weer langer dan bij de ander. Daar is het boek ook niet helemaal duidelijk over!

Succes met je knappe kereltje!!

Terug
Bovenaan