sprongetjes

Hij is nu weer de rust zelve... zou het dan echt een sprongetje zijn geweest?

Hij kijkt al een tijdje erg graag naar zijn speeltjes en hij lacht sowieso al vaak en bewust naar me. dus dat lijkt het niet te zijn...

hij ligt nu weer heerlijk in zijn eigen bed te slapen.

Waar het gister overdag zo'n drama was, was het vanacht echt goed. gisteravond 20.00 de fles en toen werd hij pas vanochtend 06.00 wakker voor de volgende. hij zal wel enorm uitgeput zijn geweest.

Ben benieuwd of hij straks wat nieuws kan.

Wij hebben het boek ook en het is voor ons vnl een geruststelling te lezen dat het een sprongetje is, hahaha, Sjoerd had zn eerste sprongetje met 8 weken (hij was 2 weken te vroeg geboren, dus moet je overal 2 weken bij optellen) en ik was toen gesloopt, hij wilde alleen maar bij mij zijn, sliep alleen maar bovenop me, zelfs 's nachts, terwijl hij daar echt nog nooit problemen mee had gehad.

ik ga t boek gelijk halen!!!!!!!!!!!!!
gelukkig is het mogelijke gespring van pascal even over. hij is veel rustiger en slaaptt als een os.
ben benieuwd wat zijn "nieuwe'ding is.
lachen deed ie al, beetje geluidjes maken ook. de klinkers althans ( aaaaa, eeeee, oooo) of zijn dat nu de mede klinkers (bloos bloos).

groetjes
smooty

dat zijn toch klinkers??? hahah...

Ik ga morgen dat boek ook halen... :D dan kunnen we onszelf een beetje geruststellen als er weer 1 aan komt.. hahaha....

ben ook benieuwd wat zijn nieuwe ding is... hahaha....

ze blijven ons verassen smooty

zoooo ook het boek gehaald. en inderdaad, veel klopt. ik moet toch wat beter gaan opletten wat zijn nieuwe ding is. tot op heden kom ik niet verder dan dat pascal helemaal in een deuk ligt als hij moet spugen. hmmmmm vreemd manneke, ik kan leukere dingen bedenken om te lachen.. verder is hij helemaal geobsedeerd door onze plafondventilator. kan hij uren naar staren. en als ik er onder door loop met hem op de arm, voel ik hoe hij zijn hoofd in mijn arm drukt om beter te kunnen kijken.

grapsig
smooty

Terug
Bovenaan