sprookje??

Hey girlz....

Ik wilde ff wat kwijt...
Ik moet zondag ongi worden en hoop natuurlijk niet dat ik het word, ik ben nu ook zo verschrikkelijk misselijk en heb af en toe krampjes...

Maar ik had net uitberekend wanneer ik 12 wkn zwanger zou zijn (als ik nu zwanger zou zijn) en dus wanneer we het kunnen vertellen aan de rest van de wereld omdat dan de kans op een miskraam heel klein is geworden..

Nou dat is 2 juni!!! en 2 juni ga ik trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zou toch zoooo mooi zijn om dan aan iedereen te vertellen dat we zwanger zijn.......

Maar ik moet me niet gek maken, ik ben zo bang dat ik strax alleen maar meer teleurgesteld ben....

kussies
MoMo
 
Hoi MoMo,

Dat zou wel heel mooi zijn zeg!!! Ik hoop voor je dat het echt zo uitkomt. Een mooier huwelijksgeschenk is er toch niet?
Ik zal voor je duimen en ik hoop dat je het weekend een positieve test hebt.

Hou ons op de hoogte!
Liefs Debbie
 
Een test kopen kan altijd...
Maar echt testen zou ik nu nog niet doen hoor! Veel te vroeg. Ik was al over tijd en toen had ik nog een hele lichte streep. Heb toen nog een test moeten doen.

Ik zou zo lang mogelijk proberen te wachten.
Moeilijk he? Veel sterkte
groet Debbie
 
Hoi MoMo,

Ik hoop dat ik jou straks ook kan feliciteren dan... en op je huwelijksdag zou hellemaal te gek zijn natuurlijk!!!! Ik hoop het voor je en zal voor je duimen.

Ik zou inderdaad nog even wachten met testen, tot maandag. Als je dan nog niet ongi bent kan je het proberen.

Knuf Sas
 
Terug
Bovenaan