sprookje??

Momo,

het zou fantastisch zijn voor je als je zwanger bent, maar zoals je zelf al hebt aangegeven, wees niet te voorbarig anders valt het des te meer tegen als het niet zo mocht zijn.
Ik zal in ieder geval voor je duimen.

Groetjes,
Bianca
 
Hoi momo ben ik weer, ik hoop voor jou dat je zwanger bent, de tekenen lijken goed....! Ik moet ook dit weekend ongi worden, maar weet zeker niet zwanger te zijn. Vandaag inwendig echo gehad en was niets op te zien, vette pech dus weer. Meid ik hoop dat je leuk weekend hebt, met goed nieuws en niets is natuurlijk mooier dan op je trouwdag zulk goed nieuws te hebben. Overigens wel ook genieten van je trouwdag hoor, ik vond dit persoonlijk een geweldige dag. Heb je een jurk...? Of mag ik dat niet vragen....?
liefs molly
 
Hoi MoMo,
Het zou inderdaad geweldig zijn....ik geloof wel in sprookjes..
Ook ik moet a.s weekend ongi worden,(hopelijk niet dus..) en wij gaan 11 juni trouwen!
Ik denk alleen niet dat als ik zwanger ben ik het zo lang voor me kan houden...
Ik hoop ook dat ik het volhoud om niet te vroeg te testen..Heb al wel een test in huis,altijd handig.
Had net wel wat bruine afscheiding(innestelingsbloeding?) of een voorteken van mijn ongi?
Ik weet het niet,het houd me wel bezig,voel vanalles in mijn buik. Ben niet echt misselijk,en heb een beetje pijnlijke borsten,maar niet heftig.
We wachten af...succes,en we horen het wel van elkaar!
(leuk he voorbereidingen treffen voor de bruiloft?)
Liefs Esther
 
Terug
Bovenaan